Peugeot scoate pe bandă rulantă vehicule restilizate. Ce-i drept, cosmetizate foarte discret, acestea par doar un pas timid în calea consacrării unor modele aflate în floarea vârstei.
Se impuneau câteva modificări însă așa cum au procedat și la monovolumul 807, designerii de la Peugeot au cizelat ici și colo unele elemente considerate de ei a fi îmbătrânite.
Îmbunătățirile de natură estetică au vizat de această dată versiunile 407 sedan și 407 break, model aflate pe piață din 27 mai 2004.
Micile schimbări vin la exact patru ani distanță de la debutul actualei generații și sunt concentrate în special la secțiunea frontală, unde grila motorului primește un finisaj cromat, dar și în dreptul farurilor și blocurilor optice spate ce au fost redesenate.
Peugeot a acordat atenție și interiorului, unde principalele noutăți sunt echiparea ceva mai bogată, respectiv introducerea controlului temperaturii, a senzorului de parcare față și a unui sistem de informare pentru șofer.
Designul, accesoriile și ergonomia din habitaclu sunt neatinse, la fel ca și numărul inserturilor.
Din punct de vedere tehnic, singura modificare a fost adusă versiunii diesel de 2.0 litri, ce acum furnizează 140 de cai putere, cu doar 4 cai putere în plus față de vechea versiune.
Peugeot mai menționează că motorul HDi a fost optimizat, unitatea având acum un consum de 5,6 litri la 100 de kilometri – față de 5,9 litri cât necesita varianta precedentă, și o valoare a emisiilor de noxe de numai 150 g/km.
407 Facelift va intra în vânzare din această lună, mai întâi la concesionarii din vestul Europei.
Prețurile nu au fost comunicate de producător însă acestea pot fi în cel mai rău caz, sensibil mai mari decât până acum.