Opel își îmbunătățește cel mai premiat, popular și mai bine vândut model din clasa compactă oferind o nouă versiune sedan, noi motoare și sisteme de asistență de ultimă generație, la care se adaugă și un design proaspăt. Aspectul mai elegant la exterior și la interior subliniază aerul sportiv și punctele forte din punct de vedere tehnic ale gamei de modele compacte. Gama de modele Astra este acum completă, cuprinzând noua versiune sedan, modelul cu cinci uși, Sports Tourer station wagon și modelul GTC coupé cu trei uși, precum și versiunea OPC de înaltă performanță.
Cu o putere de 280 cp și un cuplu maxim de 400 Nm, pe lângă faptul că este cel mai puternic model Astra produs vreodată, versiunea Astra OPC atinge și cea mai mare viteză: viteza maximă a acestui coupé agil este de 250 km/h, putând accelera de la 0 la 100 km/h în doar 6,0 secunde.
Cel mai rapid Astra cu motor diesel produs vreodată va fi dotat cu noul motor 2.0 BiTurbo CDTI, ce dezvoltă o putere de 195 cp și generează un cuplu impresionant de 400 Nm. Deja disponibil pentru modelul Insignia, lansează acum tehnologia sofisticată cu două turbocompresoare secvențiale în segmentul autovehiculelor compacte de serie.
Noua gamă Astra oferă o varietate largă de sisteme de propulsie, de la cel mai eficient motor Astra din punctul de vedere al consumului de carburant (3,7 l/100 km), 1.7 CDTI ecoFLEX (110 cp și 130 cp), cu un nivel al emisiilor de CO2 de numai 99 g/km, cel mai puternic motor diesel Astra, noul BiTurbo CDTI de 195 cp și până la cel mai puternic motor Astra din istoria modelului, Astra OPC, cu o putere de 280 cp. În plus, gama se va îmbogăți în urma lansării noii generații de motoare pe benzină cu injecție directă ECOTEC SIDI, cu cilindree de 1,6 litri și supraalimentare.
Numeroase tehnologii premium care și-au făcut debutul pe modelele Insignia și Zafira Tourer sunt acum disponibile și pentru noua gamă Astra, sporind nivelul de siguranță și de confort. Clienții pot opta pentru sistemul mecatronic inteligent FlexRide de la Opel, care se adaptează automat la condițiile de drum, ce oferă trei moduri de conducere: Standard, Tour pentru confort sau Sport.
Pentru o rulare și o manevrabilitate sportive, modelele GTC Astra și OPC beneficiază de suspensia de înaltă performanță pe puntea față. Partea frontală a modelelor Astra cu 5 uși și Sports Tourer vine cu un design proaspăt, mai sportiv și mai luxos decât înainte. Acest fapt este valabil și pentru modelul Astra sedan cu patru uși. Echipa de design Opel s-a concentrat asupra părții frontale și a proiectat o grilă a radiatorului mai joasă și mai pronunțată, inspirată din designul modelului GTC Astra lansat recent.
În habitaclu, modelele Astra cu cinci uși, Sports Tourer și sedan cu patru uși prezintă o atmosferă mai sportivă, mai animată și variată datorită utilizării unor noi culori, materiale și ornamente într-o nouă nuanță lucioasă. Volanul din piele cu secțiunea inferioară plată și covorașele speciale cu margini roșii sunt, de asemenea, elemente sport ale interiorului modelelor BiTurbo.