Dacia se va întâlni cu peste 10.000 de fani în Franța



Dacia a reușit să strângă în jurul ei o adevărată comunitate a clienților care nu ratează nici o ocazie de a se reuni. Deoarece proprietarilor Dacia le place să se cunoască, aceștia răspund „prezent” cu fiecare ocazie pe care o au. Pe forumurile de discuții pe internet, ei sunt de două ori mai activi decât clienții altor mărci.
Marele picnic Dacia le dă ocazia tuturor acestor persoane să se întâlnească și să comunice în jurul unor valori precum simplitatea și prietenia. În acest an, Castelul de la Rambouillet va fi destinația privilegiată a clienților francezi.
De câțiva ani, marca Dacia a creat o revoluție în lumea auto. Cumpărând o mașină Dacia, clientul nu plătește decât pentru ceea ce are nevoie.
Dacia le permite celor care până acum au condus mașini la mâna a doua (adesea vechi, chiar foarte vechi – de până la 15 ani) să își cumpere pentru prima dată un vehicul nou, care oferă prestații foarte bune.
O mașină Dacia este simplă, generoasă, robustă și 100% utilă. Aceasta oferă un spațiu interior remarcabil, la un preț foarte atractiv, pentru care până acum se puteau achiziționa doar vehicule second-hand. Fiabilitatea mașinilor Dacia a fost apreciată ca fiind la cel mai înalt nivel. Posesorii nu au motive de îngrijorare: costurile de întreținere sunt reduse, iar garanția este de 3 ani/100.000 km.
În 2011 Dacia a vândut 343.000 vehicule în Europa și în țările mediteraneene. Din 2004 până în prezent au fost achiziționate aproape 2 milioane de mașini Dacia. În aceeași perioadă, Dacia a fost marca auto care a progresat cel mai mult în Europa.
În doar 8 ani, gama Dacia s-a extins la 9 modele, dintre care cele mai recente sunt Lodgy, Dokker și Dokker Van. În urma unui sondaj de opinie realizat în februarie în cinci țări europene, Dacia a fost desemnată cea mai fiabilă marcă auto de pe piață de către cei 30 000 de clienți care au răspuns anchetei.