Dacia ocupă primul loc în studiul Trusted Brands 2012



Dacia a fost desemnată cea mai de încredere marcă auto din România în cadrul studiului „Trusted Brands” 2012, realizat de revista Reader’s Digest. Câștigătoare pentru al treilea an consecutiv, marca românească a înregistrat o creștere constantă în acest clasament încă din anul 2010, când a preluat conducerea în categoria „Auto”. Dacia a reușit să devanseze în 2012 mărci precum Volkswagen și Mercedes.
Studiul „Trusted Brands” derulat de revista Reader’s Digest se află la a șaptea ediție în România, scopul său fiind acela de a identifica mărcile pe care clienții și consumatorii le investesc cu cea mai mare încredere.
Dacia și-a menținut pentru al treilea an poziția de lider în preferințele clienților români, marcând un punctaj în creștere de la 16,5% în 2010, la 21% în 2012. Diferența față de mărcile clasate pe pozițiile II și III a fost de 6%, respectiv 8,2%.
„Acum 10 ani, această performanță ni s-ar fi părut greu de conceput. Suntem mândri să vedem cât de mult a evoluat brandul Dacia, iar acest premiu este un angajament că ne vom ține în continuare promisiunile față de clienții noștri. Sperăm să le câștigăm și mai mult încrederea cu ajutorul noului nostru model, Dacia Lodgy, pe care îl vor putea testa în România în mai puțin de o lună”, a declarat Mihai Bordeanu, Directorul de Marketing Dacia România.
Studiul „Trusted Brands” a fost realizat prin corespondență în perioada septembrie – octombrie 2011, la nivel european.
El cuprinde douăzeci de categorii comune celor cincisprezece țări europene (precum categoria „Auto”, la care a concurat Dacia), dar și categorii locale. Întrebările chestionarelor transmise abonaților au permis răspunsuri spontane, pe baza a cinci criterii: „Calitate”, „Valoare excelentă”, „Imagine puternică”, „Înțelegerea nevoilor clienților” și „Responsabilitate socială”.
Reader’s Digest este cea mai vândută revistă de interes general din România și este prezentă pe piața locală începând cu anul 2005.