Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
joi, 10 oct 2013 - Anul XVIII, nr. 236 (5443)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9763 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6386 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Uleiul este cel mai cumpărat produs sub marcă proprie, iar cosmeticele cel mai puţin căutate

Joi, 10 Octombrie 2013 (15:37:36)

Uleiul este cel mai cumpărat produs comercializat de retaileri sub marcă proprie, românii fiind însă reticenţi faţă de brandurile dezvoltate de operatorii de mari magazine pentru produsele cosmetice sau de îngrijire personală, potrivit unui studiu al Mercury Research.

Dacă faţă de 2010, pentru categoriile de produse care nu au un impact ridicat asupra consumatorilor (şerveţele, hârtie igienică) tendinţele, în ceea ce priveşte vânzările de mărci private, se păstrează similare, în prezent, în topul celor mai cumpărate produse apar şi categorii cu importanţă mai mare în coşul de cumpărături, cum ar fi cele alimentare. Cea mai notabilă prezenţă este uleiul, care se situează în fruntea clasamentului, în condiţiile în care 54% dintre români au cumpărat astfel de produse disponibile în magazine sub marcă proprie, se arată într-un comunicat al firmei de cercetare de piaţă.

În acelaşi timp, autorii studiului arată că sunt anumite categorii de produse unde rezervele sunt mai mari faţă de mărcile proprii. În aceste categorii intră în principal produsele care au un impact asupra aspectului fizic, cum ar fi cosmeticele sau produsele de îngrijire personală. Mai mult de o treime dintre români nu ar cumpăra aceste categorii de produse sub marcă proprie.

"O comunicare mai convingătoare şi construirea unor mărci puternice pe aceste categorii, ar putea ajuta cumpărătorii să înţeleagă produsele şi să îi determine să le aleagă mai des", a declarat Andrei Canda, client service director, Mercury Research.

Rezultatele studiului arată că oferta de mărci proprii din comerţul modern este importantă în alegerea magazinului pentru 25% dintre români.

Motivele pentru care românii aleg să cumpere produsele sub marcă proprie sunt preţurile mici (pentru 72% dintre persoanele intervievate), garantarea calităţii produselor de către magazine (31%) sau exclusivitatea, în condiţiile în care respectivele produse se găsesc doar în anumite magazine (30%).

În viitor, intenţiile de cumpărare indică o uşoara crestere, în condiţiile în care 13% dintre români declară că vor cumpăra mai multe produse sub marcă proprie decât în prezent.

Studiul a fost realizat pe panelul online Mercury Research în luna iulie, pe un eşantion de 351 de persoane cu vârstă peste 18 ani care locuiesc din mediul urban.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Uleiul este cel mai cumpărat produs sub marcă proprie, iar cosmeticele cel mai puţin căutate.
 Vizualizări articol: 603 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Uleiul este cel mai cumpărat produs sub marcă proprie, iar cosmeticele cel mai puţin căutate0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Ultima ora

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei