Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
vineri, 29 mar 2024 - Anul XXIX, nr. 74 (8603)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,973 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6085 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook

OPT Bank Sucursala Suceava

OTP Bank Sucursala Suceava,
îşi întâmpină clienţii într-un nou sediu, pe strada Universităţii


În dialog cu Dl. Mitrucă PUŞCAŞU
Director Regional OTP BANK ROMÂNIA – Regiunea Nord-Est

OTP Bank este o prezenţă importantă în viaţa economică a judeţului şi implicit a municipiului Suceava. Cum reuşiţi acest lucru? Cu ce particularităţi se evidenţiază OTP Bank faţă de celelalte instituţii bancare?

Răspunsul este unul simplu: prin muncă, seriozitate, dedicare şi, cel mai important, cu aportul unei echipe de profesionişti.

În 2011, s-au împlinit 5 ani de la intrarea OTP Bank pe piaţa bancară din Suceava, un moment de sărbătoare, dar şi de analiză a ceea ce am realizat, şi aici, în toată această perioadă. Putem spune, cu mândrie, că momentul bilanţului a adus confirmarea valorilor băncii, acele valori care ne-au făcut remarcaţi, încredere, responsabilitate şi stabilitate, piloni pe care ne-am clădit evoluţia. Continuitatea a devenit firească, atât prin rezultatele obţinute de bancă, cât şi prin implicarea acesteia în viaţa social economică.

Noi oferim nu doar produse şi servicii bancare, ci şi sfaturi, consiliere. Tocmai de aceea, ne dorim ca toţi clienţii noştri să îi perceapă pe angajaţii OTP Bank România ca fiind consilierii lor financiari, reali parteneri.

OTP Bank îşi îndrumă potenţialii clienţi către oferte corecte şi servicii la cele mai înalte standarde. Am ales să ne remarcăm prin servicii de calitate, inovatoare, multe dintre ele în premieră pe piaţa locală, precum şi printr-o abordare personalizată.

Am crescut responsabil de-a lungul celor 5 ani, prin analiza atentă a mediului economic şi prin abordarea unei politici de risc stricte. Astfel, am reuşit să ajungem la stabilitatea de care ne bucurăm astăzi şi care le oferă clienţilor şi potenţialilor clienţi toate motivele să „aibă încredere” în noi.

Dincolo de responsabilitatea pe care o avem faţă de clienţii noştri – prin oferirea de produse şi servicii bancare de calitate – avem şi o datorie morală faţă de societate şi de comunitatea în care ne desfăşurăm activitatea. Tocmai de aceea, încă de la înfiinţare, în 2004, OTP Bank România a integrat strategiile de CSR în programul său de creştere şi consolidare a poziţiei deţinute pe piaţa de profil. Astfel, ne implicăm activ în iniţiative de protejare a spaţiilor verzi, susţinem evenimente cultural-artistice şi sportive – în calitate de parteneri – şi sprijinim educaţia, pentru că profesioniştii de mâine sunt elevii de astăzi.

În luna martie, 2010, OTP Bank a lansat campania de responsabilitate socială, Dreptul de a Citi. Pornind de la realitatea tristă că multe şcoli din mediul rural nu beneficiază de o bibliotecă, OTP Bank a decis să lupte pentru a le reda copiilor din şcolile rurale dezavantajate un drept care ar trebui să fie natural pentru noi toţi, Dreptul de a Citi.

În judeţul Suceava am dotat şcolile din Argel şi Izvoarele Sucevei şi Mălini cu un număr de peste 3000 de volume de cărţi.

De la începutul campaniei şi până la finele anului 2011, OTP Bank a redat Dreptul de a Citi către aproape 20000 de copii, la nivel naţional, donând aproape 80000 de cărţi în 110 şcoli dezavantajate din mediul rural.

Ce recomandaţi clientelei dvs. în postura de bancher, celor două mari categorii de clienţi?

Cred că acum, mai mult ca oricând, pentru toate categoriile de clienţi, băncile au devenit indispensabile. Recomand clienţilor şi potenţialilor clienţi ai OTP Bank să aibă încredere în produsele şi serviciile băncii noastre, în profesionalismul şi experienţa colegilor mei.

Banca este un consultant, nu doar un furnizor de produse şi servicii bancare. Acest tip de relaţie este extrem de benefică, cu atât mai mult cu cât mulţi clienţi ne-au rămas fideli şi apelează cu încredere la noi pentru a găsi împreună răspunsuri la necesităţile lor de finanţare. Considerăm că reuşim să împletim aceste necesităţi cu produse şi servicii bancare moderne şi corecte.

Agenţilor economici le venim în întâmpinare atât cu o gamă completă de produse şi servicii clasice, dar şi cu produse noi, dedicate anumitor activităţi cu potenţial de evoluţie ridicat în ţara noastră, cum ar fi creditele pentru subvenţii agricole şi achiziţii teren agricol.

În ceea ce priveşte persoanele fizice, acestora le oferim produse şi servicii specifice fiecărei categorii de vârstă, exemplul cel mai elocvent fiind creditele adresate pensionarilor, cu rate de dobânda fixă, fără girant, cu zero comisioane de analiză, administrare a contului, emitere card şi retragere numerar. OTP Bank România oferă o atenţie specială celor mai vârstnici şi ne dorim ca prin aceste avantaje să contribuim la stabilitatea şi siguranţa financiară a zilei de mâine a acestora.


Aveţi, prin natura profesiei, numeroase contacte cu mediul economic din cadrul Regiunii Nord-Est. Cum apreciaţi evoluţia în timp şi ce şanse sunt pentru viitorul apropiat în ceea ce priveşte relansarea economică a acesteia?

Mediul economic din zona Moldovei a cunoscut, pană la declanşarea crizei economice, o evoluţie ascendentă şi sper ca aceasta să revină, iar contextul actual să ne facă pe toţi mai performanţi, munca şi perseverenţa fiindu-ne călăuză. Fără un efort susţinut din partea tuturor, fără o conştientizare clară a ceea ce facem şi fără seriozitate, cred că evoluţia ascendentă va fi extrem de anevoioasă.


Ce planuri de viitor aveţi? Ce aşteptaţi să vă aducă ziua de mâine?

Aşa cum am menţionat şi anterior, ne propunem să ne remarcăm în continuare drept unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa financiar-bancară din zona Moldovei. Acest proces va continua indiferent de „surprizele” zilei de mâine.


OTP Bank Sucursala Suceava
RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei