Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
marţi, 9 mar 2010 - Anul XV, nr. 56 (4347)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,973 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6085 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Robbie Williams, imaginea unei noi campanii pentru Nikon

Cântăreţul Robbie Williams va apărea în cea mai recentă campanie paneuropeană pentru brandul de aparate de fotografiat Nikon, informează site-ul headlinegrabber.com

Campania, care are ca scop să îi inspire pe fotografi să folosească modelul de aparate foto digitale Nikon CoolPix, se desfăşoară sub sloganul "I am Nikon".

Noua campanie urmează linia impusă de tema pe care a fost realizată strategia de marketing a brandului - "At the heart of the image/ În esenţa imaginii".

Campania se va desfăşura în Europa şi Africa de Sud şi va debuta în Marea Britanie în aprilie, având componente print, outdoor şi online. Totodată, campania va avea şi un microsite special şi va fi vizibilă şi pe reţele de socializare.

Spotul TV îl prezintă pe Robbie Williams, la un concert, folosindu-şi aparatul Nikon pentru a fotografia publicul.

"Sperăm că această campanie ne va ajuta să popularizăm semnificaţia brandului Nikon în Europa, unui public mai amplu", a declarat Brigitta Olson, manager general al diviziei de marketing a Nikon Europa.

După ce a părăsit trupa Take That, Robbie Williams a avut succes în cariera solo, reuşind să vândă peste 55 de milioane de albume pe plan mondial. Precedentul album al solistului britanic a fost "Rudebox", lansat în 2006, primit cu rezerve de criticii de specialitate, acesta fiind, totodată, materialul discografic al său cu cele mai slabe vânzări în Marea Britanie şi cu mai puţin de un milion de copii vândute în Statele Unite. Cu toate acestea, Robbie Williams rămâne un cântăreţ extrem de popular: în 2006, el a vândut peste 1,6 milioane de bilete, într-o singură zi, pentru concertele programate în turneul său mondial din acel an.

Cântăreţul britanic a trăit în ultimii ani la Los Angeles, după ce s-a externat, în martie 2007, dintr-o clinică de tratare a dependenţei de medicamente.

Cel mai recent album al lui Robbie Williams, "Reality Killed the Video Star", primul său material discografic din ultimii trei ani, a fost lansat pe 9 noiembrie 2009.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Robbie Williams, imaginea unei noi campanii pentru Nikon.
 Vizualizări articol: 300 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Robbie Williams, imaginea unei noi campanii pentru Nikon0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei