TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
 
sâmbătă, 10 aug 2013 - Anul XVIII, nr. 184 (5391)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,8725 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta3,9845 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Shopping City Suceava
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Produsele promovate online pot fi supraevaluate, ca urmare a "efectului de turmă"

Produsele promovate online pot fi supraevaluate ca urmare a aşa-numitului "efect de turmă", oamenii având tendinţa să aprecieze un lucru după ce, anterior, mai multe persoane au admis că sunt încântate de acesta, potrivit unui studiu realizat de cercetătorii britanici pe mai multe platforme online.

Potrivit theguardian.com, o echipă de cercetători a analizat mii de comentarii care aparţineau unui site de agregare similar cu Amazon şi Reddit, unde utilizatorii pot posta materiale pe care alte persoane le pot aprecia sau le pot critica.

Rezultatele cercetării, care au apărut în publicaţia Science, arată că atunci când oamenii apreciază un produs sau un articol de pe o platformă online, acesta va fi apreciat automat şi de celelalte persoane care accesează site-ul respectiv. În concluzie, rezultatele studiului sugerează că produsele sau articolele respective sunt supraapreciate.

Acest lucru este o consecinţă a "efectului de turmă" şi se manifestă prin aprecierea sau lipsa de apreciere a anumitor lucruri, din cauză că şi alte persoane procedează la fel.

Astfel, potrivit studiului, scorul general al articolelor sau produselor a crescut cu 25% atunci când acestea au primit iniţial un vot pozitiv din partea unor utilizatori.

Cu toate acestea, cercetătorii au descoperit că audienţele negative nu au fost afectate de scorul general obţinut de un produs.

"Deciziile importante şi reale sunt luate în baza acestor audienţe online, iar în fapt sistemul acesta de calcul al traficului este constituit în mare parte din opţiunile consumatorilor", a declarat Sinan Aral de la Institutul de Tehnologie Sloan Business School din Massachusetts.

La rândul său, Suw Charman-Anderson, specializată în social-media, a declarat pentru The Guardian că nu există niciun dubiu că sistemele de audienţe online nu reflectă realitatea.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Produsele promovate online pot fi supraevaluate, ca urmare a "efectului de turmă".
 Vizualizări articol: 659 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Produsele promovate online pot fi supraevaluate, ca urmare a "efectului de turmă"0.05

Facos Suceava
Iulius Mall Suceava
MedClinic
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Toyota - Noul Yaris Hybrid
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Fapt divers

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei