Opel a câştigat sondajul de satisfacţie al clienţilor cu monovolumul său. În acest sens, în segmentul monovolumelor compacte, cei mai satisfăcuţi sunt cei care conduc și dețin un Meriva. Conform "J.D. Power Customer Satisfaction Report", monovolumul a atins 80.6 % în indexul VOSS, lăsând toată competiţia în urmă.
Cu indicele VOSS (Vehicle Ownership Satisfaction Study), institutul de studiere a pieţei J.D. Power and Associates măsoară satisfacţia proprietarilor de maşini care au condus un anume model pentru o perioadă medie de doi ani şi au experienţă practică de proprietari.
“Pentru a fi câştigătoare într-un raport J.D. Power, o maşină trebuie să fie convingătoare pe toate planurile, pentru că nimeni nu poate judeca mai bine calităţile unui model decât şoferii înşişi. De aceea, sunt încântat de acest premiu, pentru că subliniază faptul că Meriva nu lasă de dorit cu nimic în folosirea cotidiană”, declară Thomas Simon, vicepreşedinte pentru Calitate al Opel.
Pentru Meriva, victoria în raportul J.D. Power şi titlul asociat de “Vehiculul cu gradul cel mai ridicat de satisfacţie clienţi în segmentul van compact” este o recunoaștere a calității modelului și valorilor de marcă ale Opel.
Preferatul clienţilor este şi un best-seller în Europa.