Renault plănuiește ca fiecare exponent să aibă cel puțin o versiune economică. Creșterea continuă a prețurilor la combustibili îi determină și pe francezi să adopte măsurile potrivite pentru a proteja vânzările unor modele care până acum puneau accentul pe vitalitate. Chiar și sportivul Laguna Coupe urmează să primească în curând un motor mult mai prietenos cu mediul și al cărui consum nu va depăși 5 litri la 100 km.
Pe piața europeană este disponibilă și o versiune 1.5 dCi, care promite nu doar o autonomie superioară, ci și un preț de vânzare mai mic.
Motorizarea dezvoltă 110 cai putere și este disponibilă și pe noul Dacia Lodgy, dar și pe o serie de vehicule de volum de la Renault precum Clio, Modus sau Megane.
Unitatea turbodiesel va fi cuplată la o transmisie manuală cu 6 trepte și va oferi un consum mediu de 4,9 litri la 100 km. În sprijinul diminuării consumului, tehnologia start/stop va acționa de fiecare dată, oprind și pornind motorul, atunci când funcționarea acestuia nu implică și activitatea de propulsie. Modelul coupe este creditat cu emisii de numai 109 g/km de C02.
În prezent, cel mai eficient model al gamei este echipat cu un turbodiesel de 2.0 litri ce produce 150 de cai putere.
Gama de motorizări pe Laguna Coupe mai include două propulsoare diesel de 175 și 240 de cai putere, plus o unitate pe benzină de 170 de cai putere.