Mazda se va despărți peste câteva luni de cel mai popular roadster de talie mică din lume. Actuala generație MX-5 se apropie de finalul carierei, iar înainte de a părăsi scena auto primește o ultimă serie de retușuri.
Cosmetizarea conferă un aspect mai agresiv şi dinamic, schimbările fiind necesare pentru ca decapotabila să-şi menţină poziţia deţinută în prezent pe piaţă.
Blocurile optice au un design alungit, pragurile sunt uşor evazate, iar spoilerul nu mai găzduiește semnalizatoarele, în timp ce proiectoarele de ceaţă, încadrate de un material din plastic negru, se regăsesc într-un locaş ce imită forma blocurilor optice.
La interior îmbunătăţirile aduse versiunii roadster cu pavilion escamotabil din metal, sunt destul de puţine. Ca un mare plus, nivelul decibelilor a fost diminuat simţitor. Mazda a izolat zona suspensiilor şi plafonului cu un material special reuşind să reducă zgomotele în timpul mersului, prin aceasta asigurând şi un grad sporit de confort psihic.
La partea de propulsie, oferta este neschimbată, gama agregatelor fiind formată din unităţile pe benzină de 1.8 litri - 126 cai putere şi 2.0 litri - 160 cai putere. Cutia de viteze manuală cu 6 rapoarte disponibilă pe motorul de 2.0 litri a fost revizuită pentru ca trecerea de la o treaptă la alta să fie mai lină şi confortabilă.
Clienţii europeni pot alege în cazul transmisiei, şi o cutie automată cu 6 rapoarte, aceasta având o opţiune care permite schimbarea manuală a treptelor de viteză.