Chevrolet aduce pe piața europeană un nou exponent pe segmentul SUV. Marca americană lansează Trax,o alternativă în clasa lui Opel Mokka și Renault Captur. Noul model este deja disponibil în câteva țări europene.
Trax se adresează cumpărătorilor care au alimentat în ultimii ani creşterea semnificativă din segmentul SUV subcompact. Aceşti clienţi din mediul urban tind să fie persoane care ţin la imaginea lor, cu un stil de viaţă activ.
Elementele cheie care definesc aspectul exterior al modelului Trax sunt grila dublă a radiatorului, cu legendarul papion Chevrolet, pasajele roţilor pronunţate, aripile spate atletice şi o linie dinamică a acoperişului care se întinde înspre spoilerul integrat. Interiorul este caracterizat de linii fluide, elemente moderne de design şi organizarea inteligentă a habitaclului. Sunt disponibile până la opt configuraţii pentru scaune.
Prin intermediul sistemului Chevrolet MyLink, o dotare standard în cazul nivelurilor de echipare superioare ale modelului Trax, şoferii au la dispoziţie un sistem uşor de utilizat, care le permite să acceseze fişiere media, inclusiv aplicaţii specializate, de pe dispozitivul lor mobil compatibil.
Gama de motoare include o unitate turbo pe benzină de 1,4 l, un motor pe benzină de 1,6 l şi un motor turbo diesel de 1,7 l. Tehnologia Start/Stop este disponibilă standard pentru toate versiunile echipate cu transmisie manuală. Motorul de 1,4 l dezvoltă o putere de 140 CP şi generează un cuplu maxim de 200 Nm, în timp ce motorul turbo diesel de 1,7 l asigură 130 CP şi un cuplu maxim de 300 Nm.
Motorul turbo diesel de 1,7 l este cel mai economic dintre cele trei şi consumă 4,5 l/100 km cu o transmisie manuală (tracţiune pe puntea faţă). Sistemul de tracţiune integrală, disponibil pentru variantele echipate cu motoare turbo pe benzină de 1,4 l sau turbo diesel de 1,7 l se adaptează automat la condiţiile de drum predominante şi îmbunătăţeşte semnificativ aderenţa pe suprafeţe alunecoase sau drumuri pietruite.
Cel mai nou model Chevrolet a fost proiectat pentru a asigura o dinamică de conducere pur europeană şi dispune de sisteme electronice de asistenţă sofisticate. Structura integrală a cadrului şi a caroseriei modelului Trax, suspensia faţă McPherson şi suspensia spate cu braţ compus contribuie la reacţiile rapide ale autovehiculului şi la sporirea manevrabilităţii.
Modelul Trax dispune de servodirecţie (EPS) cu compensare integrată a uzurii pentru un răspuns mai precis al sistemului de direcţie pe întreaga durată de viaţă a acestuia. Alte funcţii standard sunt: controlul electronic al stabilităţii, sistemul de control al tracţiunii, sistem de antiblocare la frânare (ABS) cu patru canale şi distribuţie electronică a forţei de frânare, sistemul de asistenţă hidraulică la supraîncălzirea frânelor şi protecţie antiruliu.
Cele şase airbaguri, centurile de siguranţă cu prindere în trei puncte pentru toate cele cinci locuri, sistemele de ancorare ISOFIX pentru scaunele de siguranţă pentru copii şi pedalierul retractabil sunt, de asemenea, funcţii standard de siguranţă la bordul modelului Trax.