BMW Group a vândut în luna martie mai multe automobile decât în orice altă lună din istoria sa. Per total, compania a comercializat 191.269 de automobile BMW, MINI şi Rolls-Royce în cursul lunii trecute, depăşind precedentul maxim istoric din martie anul trecut (185.741 unităţi / +3,0%). De asemenea, compania a înregistrat un nou nivel de top pentru primele trei luni: volumul vânzărilor pentru acest an, până la finalul lunii martie, a crescut cu 5,3%, la 448.200 de unităţi.
"Luna trecută, BMW Group a reuşit cele mai bune vânzări şi cel mai bun trimestru din întreaga istorie a companiei, acestea în ciuda mediului economic nefavorabil în Europa. Vânzările gamei BMW Seria 3 au contribuit masiv la acea creştere, iar în curând vom extinde gama de succes Seria 3 cu BMW Seria 3 Gran Turismo. În consecinţă, obiectivul nostru este o creştere continuă a vânzărilor BMW Group la nivel mondial în 2013", declară Ian Robertson, membru în Consiliul Director şi responsabil pentru vânzări şi marketing BMW:
Prin volumul la nivel global de 159.195 de automobile, marca BMW a comercializat mai multe maşini decât în orice altă lună din istoria companiei. Vânzările pentru acest an la sfârşitul lunii martie au ajuns la 381.404 automobile, o creştere de 7,0% faţă de primul trimestru din 2012. BMW Seria 3 a avut un prim trimestru excelent, cu 109.279 de maşini vândute.
Creşterea din primul trimestru s-a datorat şi modelului BMW X1, al cărui volum de vânzări a urcat cu 27,6%, la 37.680 de unităţi.
Şi vânzările pentru BMW X3 şi BMW X5 au continuat să performeze bine până la finalul lunii martie, fiind vândute 36.189 de unităţi, respectiv 27.274 de maşini. Volumul vânzărilor pentru BMW Seria 6 a urcat cu 32,7%, la 6.174 de unităţi faţă de 4.651 în acelaşi interval din 2012.
În cursul lunii martie, 31.763 de automobile MINI au fost livrate clienţilor din lumea întreagă, iar totalul vânzărilor din primul trimestru al anului 2013 a fost de 66.154 de unităţi. Uşoara descreştere din primul trimestru a fost cauzată de închiderea fabricii din Oxford pe o perioadă de patru săptămâni, la începutul anului, pentru renovare.
Noul MINI Paceman, care a fost lansat luna trecută, este văzut ca un motiv de impulsionare a vânzărilor mărcii la nivel global.
După un nou record înregistrat în 2012, automobilele Rolls-Royce livrate clienţilor în primul trimestru au fost mai mici cu -16,6% (642 unităţi) comparativ cu anul anterior. Acest lucru a figurat în ciclul de planificare al companiei, întrucât uzina a fost reechilibrată şi pregătită pentru începerea producţiei la noul Rolls-Royce Wraith.
Vânzările din martie au înregistrat o creştere de 2,6% (311 unităţi) în comparaţie cu aceeaşi perioadă din 2012, subliniind optimismul rezervat al companiei cu privire la un nou an foarte bun în 2013.