La ediţia din acest an a Salonului Auto de la Geneva, BMW va prezenta o gamă de modele noi de serie şi va atrage atenţia şi prin câteva concepte compacte revoluţionare care îşi propun să schimbe imaginea segmentului premium şi a dezvoltării durabile. Printre punctele de atracţie ale standului se va număra şi gama de sisteme inovatoare de asistare a conducătorului din portofoliul BMW ConnectedDrive.
BMW Seria 3 Gran Turismo
Noul BMW Seria 3 Gran Turismo va avea premiera mondială la Geneva şi va extinde segmentul premium al clasei medii cu o opţiune de top. Concept complet independent în cadrul celei mai bine vândute game BMW, modelul întruchipează reinterpretarea unică a nevoii de spaţiu şi funcţionalitate. În cadrul actualei generaţii a modelului, această a treia versiune de caroserie reuneşte genele sportive şi dinamice de la Sedan cu caracterul practic şi versatilitatea de la Touring. În consecinţă, noul BMW Seria 3 Gran Turismo este convingător atât ca model business elegant, cât şi ca automobil dinamic şi confortabil destinat călătoriilor lungi.
BMW Z4
Cu noi dotări exterioare, detalii interioare rafinate, un nou pachet de echipamente şi un nou motor, BMW Z4 este pregătit să facă o impresie mai atrăgătoare şi mai inovatoare decât până acum. Sunt disponibile trei culori noi pentru caroserie, precum şi noua opţiune Design Pure Traction. În interior, tonurile de negru şi portocaliu realizează un contrast coloristic deosebit. Alte opţiuni de personalizare sunt reprezentate de noile jante din aliaj, dar şi de pachetul opţional M Sport. Rolul de viitor model entry-level este interpretat de BMW Z4 sDrive18i, propulsat de un motor de 2,0 litri, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo, care dezvoltă 156 CP. Acest motor poate fi comandat şi cu o transmisie automată cu opt trepte. Noul model va avea debutul pe piaţă în luna mai a acestui an. Preţul de început va fi de 29.500 Euro fără TVA pentru versiunea Z4 sDrive18i.
BMW i3
Autonomia maşinii şi infrastructura de realimentare reprezintă teme frecvente din discuţiile privind factorii importanţi în electromobilitate. Prin sistemul de propulsie eDrive, BMW i3 este conceput astfel încât reîncărcarea acumulatorului să se facă după două-trei zile de utilizare în regim de navetă. Aceasta echivalează cu o autonomie de 130-160 kilometri. Sistemul de transmisie şi celelalte funcţii ale BMW i3 sunt alimentate de la o baterie litiu-ion de mare tensiune, dezvoltată special astfel încât energia - implicit şi autonomia maşinii - să fie mai puţin expusă la fluctuaţiile de temperatură, aşa cum se întâmplă cu bateriile din prezent. Deoarece BMW i3 este primul automobil electric din lume integral conectat, conducătorii primesc actualizări constante cu estimări reale ale autonomiei. Opţional este disponibil şi un sistem de extindere a autonomiei până la aproximativ 300 de kilometri.