Nissan a reuşit să umbrească renumele multor nume grele din liga maşinilor rapide folosindu-se de un model care a bătut recordul circuitului Nurburgring. Unii l-au supranumit Godzilla, iar alţii devoratorul de asfalt, însă numele său real este GT-R, bolidul care a intrat în Cartea Recordurilor pentru cel mai rapid demaraj efectuat de un coupe de 2 locuri. Supercarul japonez este permanent îmbunătăţit pentru a ţine pasul cu concurenţa.
Designerii s-au aplecat asupra componentelor care pot juca un rol important în aerodinamica maşinii, astfel că spoilerul faţă beneficiază de câteva retuşuri în timp ce grila motor afişează un aspect mai dinamic. Capota, ce prezintă un desen cu nervuri trasate ceva mai agresiv şi două fante de aer în partea superioară, va masca o motorizare V6 de 3,5 litri optimizată pentru un plus de performanţă.
Eşapamentul cromat cu două ţevi rotunde pe fiecare parte este păstrat în meniu, în schimb Nissan livrează un nou set de jantele din aliaj care vin să întregească imaginea de ansamblu a sportivului coupe.
Propulsorul dezvoltă acum 530 de cai putere la 6.400 rpm, faţă de 480 cât oferea până la restilizare. Sportivul coupe Nissan poate atinge o viteză maximă de 315 km/h şi oferă un consum mediu de 12 litri la 100 km parcurşi.
GT-R Facelift aduce în partea posterioară un deflector cu forme mai proeminente care dispune acum şi de o lampă stop. Grila de tip fagure este înlocuită cu trei lamele, fluidizarea curenţilor de aer fiind astfel mai precisă. Spoilerul posterior este redesenat, noul eleron reuşind o apăsarea aerodinamică cu 10% mai bună decât la modelul actual.
Modelul cântăreşte cu 12 kg mai puţin adică fix 1.700 de kilograme.