Chevrolet are mai longevivă gamă de modele din clasa medie din industria auto, lansată în anul 1964. Se numește Malibu și este un sedan de 4,86 m lungime, disponibil pe piața românească de la 25.300 euro cu TVA. Malibu poate fi comandat cu un motor pe benzină sau diesel, ambele cu patru cilindri.
În România este disponibil doar în varianta diesel.
Cu un ampatament de 2.737 mm şi o lăţime totală de 1.855 mm, Chevrolet Malibu are o postură atletică bine definită. Partea frontală este dominată de grila dublă specifică mărcii Chevrolet, ce evidenţiază papionul amplasat central, precum şi de forma proeminentă a capotei motorului.
La interior, noul Malibu oferă o ambianţă confortabilă şi rafinată. Acesta dispune de un post de conducere dublu specific mărcii Chevrolet şi de un panou central de instrumente pe care este amplasat un ecran color tactil de şapte inch (pentru nivelurile superioare de echipare).
Chiar şi pasagerii înalţi se vor simţi confortabil, modelul Malibu oferind un spaţiu pentru zona capului de 991 mm (locurile din spate: 952 mm), spaţiu pentru picioare de 1.069 mm (locurile din spate: 946 mm) şi un spaţiu pentru umeri de 1.461 mm (locurile din spate: 1.450 mm).
Scaunele din dotarea modelului Malibu contribuie semnificativ la sporirea confortului în timpul călătoriei, fiind validate prin teste rutiere complexe realizate în mai multe zone de pe întreg globul.
Motorul diesel este produs la Kaiserslautern, Germania, şi dispune de sistem de injecţie common rail la înaltă presiune, doi arbori cu came în chiulasă şi un turbocompresor cu geometrie variabilă avansat, prevăzut cu intercooler. Acesta dezvoltă 160 cp la 4.000 rpm şi generează un cuplu maxim de 350 Nm la 1.750 rpm, datorită acestora modelul Malibu putând atinge o viteză maximă de 213 km/h. În combinaţie cu transmisia manuală, unitatea diesel are un consum de 5,1 litri/100 km în regim mixt.
Noul Malibu este echipat cu un sistem de direcţie ZF, cu caracteristici ale unei direcţii neutre şi o aderenţă excelentă, chiar şi în virajele foarte strânse. Toate variantele vor fi dotate cu servodirecţie electrică montată pe cremalieră, funcţia de asistare la pornirea în rampă şi frână de parcare electrică. În plus, nivelurile de echipare medii şi superioare vor fi prevăzute cu un tempomat acţionat prin intermediul comenzilor de pe volan.
Gama extinsă de sisteme electronice standard de control al şasiului include: Controlul electronic al stabilităţii, Controlul tracţiunii, Sistemul de antiblocare la frânare cu patru canale şi distribuţia electronică a forţei de frânare, Sistemul de asistare la frânare şi Sistemul de asistare la supraîncălzirea frânelor.