Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
marţi, 19 iun 2012 - Anul XVII, nr. 140 (5045)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9758 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6438 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Dacia ocupă primul loc în studiul Trusted Brands 2012

 

Dacia a fost desemnată cea mai de încredere marcă auto din România în cadrul studiului „Trusted Brands” 2012, realizat de revista Reader’s Digest. Câştigătoare pentru al treilea an consecutiv, marca românească a înregistrat o creştere constantă în acest clasament încă din anul 2010, când a preluat conducerea în categoria „Auto”. Dacia a reuşit să devanseze în 2012 mărci precum Volkswagen şi Mercedes.

Studiul „Trusted Brands” derulat de revista Reader’s Digest se află la a şaptea ediţie în România, scopul său fiind acela de a identifica mărcile pe care clienţii şi consumatorii le investesc cu cea mai mare încredere.

Dacia şi-a menţinut pentru al treilea an poziţia de lider în preferinţele clienţilor români, marcând un punctaj în creştere de la 16,5% în 2010, la 21% în 2012. Diferenţa faţă de mărcile clasate pe poziţiile II şi III a fost de 6%, respectiv 8,2%.

„Acum 10 ani, această performanţă ni s-ar fi părut greu de conceput. Suntem mândri să vedem cât de mult a evoluat brandul Dacia, iar acest premiu este un angajament că ne vom ţine în continuare promisiunile faţă de clienţii noştri. Sperăm să le câştigăm şi mai mult încrederea cu ajutorul noului nostru model, Dacia Lodgy, pe care îl vor putea testa în România în mai puţin de o lună”, a declarat Mihai Bordeanu, Directorul de Marketing Dacia România.

Studiul „Trusted Brands” a fost realizat prin corespondenţă în perioada septembrie - octombrie 2011, la nivel european.

El cuprinde douăzeci de categorii comune celor cincisprezece ţări europene (precum categoria „Auto”, la care a concurat Dacia), dar şi categorii locale. Întrebările chestionarelor transmise abonaţilor au permis răspunsuri spontane, pe baza a cinci criterii: „Calitate”, „Valoare excelentă”, „Imagine puternică”, „Înţelegerea nevoilor clienţilor” şi „Responsabilitate socială”.

Reader’s Digest este cea mai vândută revistă de interes general din România şi este prezentă pe piaţa locală începând cu anul 2005.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Dacia ocupă primul loc în studiul Trusted Brands 2012.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 332 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dacia ocupă primul loc în studiul Trusted Brands 20120.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei