Hyundai a pus mari probleme producătorilor europeni și japonezi care visau la fotoliul de lider în sectorul SUV-compact. La jumătatea anilor 2000, Tucson a bulversat calculele concurenței, folosind ca principale arme prețul și fiabiliatea.
Povestea de succes este continuată de un automobil complet schimbat, proiectat în Germania, la centrul de stil din Russelsheim.
Cu un nume nou, aspect exterior proaspăt, nivel de confort mai ridicat și un interior mult mai atent lucrat, ix35 promite să își depășească predecesorul sub toate aspectele.
Modelul de bază este echipat cu o unitate pe benzină de 2.0 litri, care produce 163 de cai putere, versiune disponibilă doar cu tracțiune anterioară. Spre diferență de alte regiuni, piețele din Europa dispun și de unități diesel.
Varianta mai ieftină este unitatea 2.0 litri de 136 de cai putere, care poate fi livrată cu tracțiune față sau integrală. Vârful de gamă are în dotare un propulsor de 184 de cai putere și este disponibil doar cu tracțiune 4x4.
Asamblat în Slovacia, la uzina din Zilina, împreună cu Kia Sportage, noul SUV de talie mijlocie va fi comercializat cu tracțiune față sau integrală nepermanentă.
Urmaș demn al modelului de succes Tucson, noul ix35 va căuta să atragă de partea sa clienții amatori de crossovere compacte, precum Ford Kuga, Nissan Qashqai, Toyota RAV4 sau Volkswagen Tiguan.