Volkswagen deschide luna iulie comenzile pentru apreciatul Tiguan. Cel mai bine vândut SUV al mărcii germane este prezent în varianta restilizată și pentru clienții din țara noastră. Aceasta sosește la aproape patru ani distanță de vechiul model, care numără 570.000 de unități vândute în toată lumea.
Prețurile de lansare în România pornesc de la 19.479 euro cu TVA pentru versiunea Tiguan Track&Fun cu motorizarea 1,4 litri /122 cai putere. Modelul cel mai scump din ofertă costă 32.643 euro cu TVA.
Spre diferență de modelul anterior, disponibil cu trei linii de echipare, Tiguan Facelift primește cu una mai mult. În plus, Volkswagen renunță la denumirile clasice în favoarea unor combinații care evocă spiritul modelului german: Trend&Fun, Track&Field, Sport&Style, Track&Style.
La partea de motorizare clienții români pot alege între şapte unități, două diesel și cinci benzină, toate cu injecție directă, cu valori între 122 și 211 cai putere.
Pentru prima oară Tiguan dispune de un sistem de lumini diurne şi un calandru retuşat asemenea noului Polo. Proiectoarele de ceaţă sunt amplasate puţin mai în spate şi dispun de ornamente cromate.
Restilizarea este una decentă, în condiţiile în care Tiguan nu necesită schimbări majore, dat fiind succesul de care se bucură pe piaţa europeană. Cele mai importante modificări sunt prezentate de secţiunea frontală ce va expune blocuri optice angulare cu o formă apropiată celor de pe Golf VI. Grila este îngustată şi alungită, iar spoilerul retuşat pentru a reda o imagine mai proaspătă.
Exteriorul suferă schimbări insesizabile la nivelul capotei şi profilului, în rest Tiguan Facelift păstrează detaliile de pe actualul model. Interiorul este practic identic cu modelul anterior, singurele schimbări notabile se observă la ecranul computerului de bord și tapiţerie.