Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
sâmbătă, 19 mar 2011 - Anul XVI, nr. 65 (4663)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9765 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6373 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   7 imagini |   ø fişiere video

Peugeot 308, energizat cu versiunea GTi

Peugeot a lăsat pradă uitării emblema GTi, care în anii 80 înflăcără sufletele multor fani. Deși acum nu se arată vremuri mai bune decât atunci, constructorul din Hexagon a revenit la sentimente mai bune și repune în drepturi modelul sportiv. Simbolul renaște pe 308, însă este departe de ceea ce însemna în trecut GTi.  

Noul 308 GTi seamănă foarte bine cu 308 THP, diferențele fiind făcute de evacuările cromate, jantele de 18 inch, eleronul redimensionat și logo-ul GTi de de aripi și hayon. La interior doar inserturile din aluminiu și volanul sportiv îmbrăcat în piele încearcă să facă diferența.

Exteriorul ar fi meritat mai multă atenție, însă francezii au optat ca mașina lor să fie mai aproape de nevoile unor tineri care nu vor să epateze ci doar caută aspectul practic și un consum decent.

Din același motiv sub capotă se află o motorizare 1.6 turbo ce produce 200 de cai putere, cu 10 în minus față de Golf GTI. Unitatea dezvoltată împreună cu BMW poate oferi un cuplu maxim de 275 Nm livrat constant între 1.700 şi 4.500 rpm.

Peugeot folosește la partea de transmisie o cutie manuală, cu 6 trepte, care contribuie la reducerea consumului și emisiilor dacă motorul este exploatat corect. Conform fișei tehnice, consumul mediu este de 6,9 litri/100 km cu 0,4 litri mai puțin decât Golf GTI, în timp ce rata emisiilor de CO2 se ridică la 159 g/km CO2, cu 11 mai puțin decât omologul german. 

Motorul cu patru cilindri ce intră în echiparea versiunii GTi permite obținerea celor mai bune performanțe din gama lui 308: accelerație de la  0-100 km/h în 7,7 secunde, iar viteza maximă se cifrează la 237 km/h.

La fel ca și modelul german, 308 GTi prezintă la exterior jante din aliaj, o gardă la sol coborâtă cu 10 mm și o caroserie de culoare albă, dar spre diferență de acesta compacta franceză este oferită în versiunea cu 5 uși.

Lansarea este programată pentru vara acestui an, prețul de bază pentru noul Peugeot 308 GTi fiind de 26.900 euro.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Peugeot 308, energizat cu versiunea GTi.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 476 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Peugeot 308, energizat cu versiunea GTi0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei