Maybach, singura maşină germană care atinge rafinamentul şi luxul suprem, a devenit oaia neagră a companiei Daimler iar zilele îi sunt numărate. Dieter Zetsche, şeful concernului care mai include printre alte mărci de renume şi Mercedes Benz, vrea să acorde o ultimă şansă brandului Maybach de a se salva înainte de a se prăbuşi sub presiunea greutăţilor generate de vânzările foarte slabe. Revitalizat sub forma unui concept în 1997, după o jumătate de secol de tăcere, primul model Maybach din era modernă este lansat la începutul anilor 2000 după ce Daimler i-a decizia de a crea un brand distinct în cadrul segmentului maşinilor de lux. Maybach produce primele unităţi în anul 2002, căutând să căută să atragă în special clienţii modelelor Bentley şi Rolls Royce. N-a fost să fie cum şi-au dorit şefii companiei. Insuccesul este marcat de vânzările foarte slabe întregistrate în ultimii doi ani, mai ales în 2007. În timp ce Bentley şi Rolls-Royce au înregistrat profituri şi vânzări record, Maybach a vândut doar 10% din cât îşi propusese iniţial. Dezastrul are ca sursă de provenineţă lipsa unei game variate de modele, producătorul german oferind în prezent doar două automobile 57 S şi S62 S care nu diferă cu nimic, spre diferenţă de Bentley care are opt iar Rolls Royce trei. Apariţia seriei limitate a versiunii cabrio 62 Laundaulet, care oricum se va comercializa în doar câteva exemplare, nu va schimba cu nimic situaţia la Maybach. Salvarea ar putea veni de la noile automobile plănuite să apară în următorii ani. În opinia înaltului oficial acestea ar fi suficiente motive pentru a ţine în viaţă brandul de lux dar face precizarea că nu există un plan de restructurare. Dieter Zetsche mai spune că politica de investiţii pentru dezvoltarea brandului de lux nu afectează bugetul companiei Daimler. În viziunea analiştilor următorii doi-trei ani, sunt decisivi pentru viitorul Maybach. În funcţie de rezultate Daimler va hotârî dacă va continua investiţiile sau se va pune capăt poveştii.