BMW a pornit ofensiva în martie la Geneva. A dezvăluit două modele SUV, un cabriolet sport, trei ediţii speciale Seria 5, decapotabila Seriei 1. S-a simţit pe deplin că în curtea producătorului nr.1 mondial de automobile premium este o activitate febrilă.
Toţi ochii au fost pe X6, primul SUV-coupe de serie din lume, un produs ieşit oarecum din tipare, destinat să fure clienţii tradiţionali puternicelor automobile SUV premium. De această dată ei au posibilitatea de conduce un automobil ce înglobează trei avantaje clare: confort de limuzină, performanţele unui vehicul 4x4 şi şarmul tipic versiunilor coupe.
Deşi X6 şi-a făcut intrarea în lume la începutul acestui an la Detroit, noul model german a suscitat interes, mai ales datorită faptului că o parte din cei prezenţi erau martori la debutul unui vehicul inedit, treilea SAV (Sport Activity Vehicle), cel mai aşteptat produs în familia BMW.
Germanii anunţaseră anterior că după lansarea lui X6 intenţionează să aducă pe piaţă o versiune economică a aceluiaşi model.
Denumită ActiveHybrid aceasta ar urma să intre pe piaţă la cel mult doi ani după debutul primei generaţii X6. Recent, fotografii spion au surprins în Statele Unite un nou prototip de teste ce îmbracă haina modelului SUV-coupe.
BMW susţine că X6 nu va avea o versiune sportivă M! Atunci cine este acest X6? Modificările aduse secţiunii frontale indică faptul că motorul necesită o ventilaţie mai bună. În acest caz o versiune hibridă este exclusă din start. Este foarte posibil să fie vorba doar de o nouă motorizare pe benzină mai puternică decât cele existente în gama actuală. Să fie la mijloc vorba de unitatea V10 de 507 cai putere, cel mai premiat motor din lume, sau vorbim de un nou motor V8?