Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
vineri, 16 mai 2008 - Anul XIII, nr. 113 (3794)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9764 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,65 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   3 imagini |   ø fişiere video

Fiat 500 Abarth AC, torpila din Torino

Fiat iubeşte sporturile cu motor. Aproape că nu există competiţie sau campionat unde mărcile concernului italian să nu calce pe asfaltul pistei. Chiar şi compania mamă are propria divizie de performanţă, Abarth, care poate transforma oricând setea de putere în realitate. Minunea se poate întâmpla chiar şi nevinovatului 500, mezinul familiei Fiat, intrat pe mâna unui grup de profesionişti care l-au înzestrat cu o herghelie de cai putere şi o garderobă pe măsură.

Noua versiune sport preparată de Abarth şi Fiat Style Centre ce derivă din modelul de serie 500 se numeşte Assetto Corse, o ediţie exclusivă şi limitată cu ADN de bolid şi fire vicleană.

Înainte să aibă contact cu lumea exterioară, noua versiune a fost supusă unei cure de slăbire drastice în urma căreia au fost date jos 180 de kilograme. Modificările au continuat la exterior, unde spoilerul găzduieşte acum o priză de aer centrală de dimensiuni mari pe care este vopsit numele autorului, Abarth, flancată în lateral de două guri de ventilaţie şi alte două deasupra. Nici capota nu a scăpat neatinsă de mână inginerilor, aici fiind dispuse alte prize de ventilare din carbon, necesare unui motor mic, de 1.4 litri, dar foarte voinic, posesor a 200 de cai putere, unul şi unul, care vor avea misiunea de a împinge cele 930 de kilograme ale maşinii sport.

Propulsorul pe benzină dotat cu o turbină Garret GT, generează un cuplu motor de 300 Nm la 3000 de rotaţii pe minut, trimis punţii faţă prin intermediul unei transmisii manuale în şase trepte de tipul M32.

Pachetul sportiv al noului 500 Assetto Corse mai dispune de jante de 17 inch vopsite în nuanţa caroseriei, un eleron spate masiv, evacuare dublă îmbrăcată în crom şi oglinzi retrovizoare de mici dimensiuni. Trenul rulant beneficiază de performantul sistem de frânare Brembo, cu discuri perforate de dimensiuni 305x28 mm, etriere cu patru pistonaşe şi suspensii sport McPherson. Încălţat cu pneuri 205/50 ZR17 şi înveşmântat în culorile tradiţionale ale scorpionului (emblema Abarth) micul model sport este gata să mănânce asfaltul.

Preţul nu a fost comunicat, dar nu vă închipuiţi că veţi scăpa prea ieftin cu 500 Assetto Corse, mai ales că doar 49 de modele vor ajunge să fie produse.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Fiat 500 Abarth AC, torpila din Torino.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 586 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fiat 500 Abarth AC, torpila din Torino0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei