Folosind experienţa acumulată în decursul anilor ca prepator oficial de modele sport, Kleeman îşi declară intenţia de trece la o nouă etapă în activitaea sa. Tunerul danez doreşte să producă automobile în serie limitată care să ofere o persepectivă mult mai rafinată a maşinilor de performanţă. Studiul care prevesteşte apariţia primului lor model se intitulează GTK şi preia din liniile somputuosului Mercedes SLK 55 AMG. Partea exterioară este un joc al contrastelor GTK fiind nu numai atractivă dar şi excentrică. Silueta maşinii este creionată în stilul modelelor tunate de Kleeman, garda la sol fiind joasă, prizele de ventilaţie generoase, iar jantele masive. Mecanica din spatele costumului de metal, caroseriei, este de origine Mercedes, este preluată apropape în totalitate cu excepţia unor componente la interior. GTK se defineşte ca un cabriolet sport sau spider cum i se mai spune în termeni de specialitate, care se laudă cu acoperiş metalic retractabil, tracţiune spate şi propulsor foarte voinic. Agregatul are la dispoziţie 540 de cai putere şi un cuplu torsional de 700 Nm valori ce garantează o ţinută de drum mai mult decât dinamică. Motorul gestionat prin intermediul unei cutii automarte de tipul 7G-Tronic, transmite cuplul motor retro-trenului aşezat pe pneuri de 20. Kleeman utilizează un diferenţial cu aluncare limitată ceea ce face şi mai captivantă misiunea celui aflat la volan. GTK este capabil să sprinteze în 3.7 secunde şi să garanteze o viteză de top de 300 de kilometri pe oră. Tunerul danez a afirmat că modelul de serie nu va diferi foarte mult faţă de prototipul GTK însă sunt prevăzute unele mici schimbări de natură estetică. Nu se cunoaşte momentul apariţiei însă se estimează că 2009 este o dată destul de realistă.