Tarom va introduce de la 15 iulie serviciul de check-in online, care poate fi folosit de către pasageri cu până la o oră înainte de plecare, a anunțat, joi, compania aeriană.
Serviciul de check-in online va fi disponibil pentru toți pasagerii Tarom care se află în posesia unui bilet electronic valid, pe unul din zborurile operate de avioanele companiei sau pe cele realizate în cooperare cu liniile aeriene partenere, respectiv Air france, KLM și Air Europa și operate cu aeronavele acestora.
Astfel, clienții Tarom vor putea utiliza serviciul pentru zborurile cu plecare de la Aeroportul Otopeni către toate destinațiile interne și internaționale mai puțin către Moscova, Milano, Varșovia și Geneva, spre aeroporturile interne și spre aeroporturile internaționale din Amsterdam, Atena, Belgrad, Beirut, Larnaca, Lyon, Munchen, Nisa, Paris Charles de Gaulle, Riga, Tel Aviv și Roma.
Serviciul este disponibil cu maxim 30 ore și cu până la o oră înainte de plecare, iar pasagerii își vor putea alege singuri locurile în avion.
După ce au finalizat online formalitățile de check-in, pasagerii au posibilitatea de a-și tipări cartea de îmbarcare și, dacă nu au bagaj pentru cală, pot merge direct la poarta de îmbarcare.
Pasagerii care au bagaje de cală vor trebui să își lase bagajele la un ghișeu special Tarom, denumit „Baggage Drop-off”, care va fi deschis cu două ore înainte de ora de decolare.
„Suntem interesați de îmbunătățirea serviciile acordate pasagerilor Tarom și considerăm că această facilitate va simplifica operațiunile de îmbarcare la aeroport. Tarom va continua să ofere gratuit, atât serviciul de înregistrare la aeroport, cât și noul produs – online check-in”, a declarat, într-un comunicat, directorul de operațiuni la sol al companiei, Viorel Vlădoiu.
Tarom operează către 54 de destinații în sezonul de vară 2010, acoperind țări din Europa, Africa de Nord și Orientul Mijlociu.