Primăria Suceava angajează arhitect-șef



Primăria Suceava angajează arhitect-șef
Primăria Suceava angajează arhitect-șef

Primăria Suceava a anunțat pe site-ul instituției că organizează concurs pentru ocuparea funcției de arhitect-șef al orașului. Funcția este vacantă de mai multă vreme, iar cei care doresc să se înscrie la concurs trebuie să îndeplinească anumite criterii. Concursul de recrutare constă în trei probe succesive, respectiv: selecția dosarelor, proba scrisă și interviul. Dosarele de înscriere se depun la sediul Primăriei în intervalul 4 – 23 martie 2021, iar proba scrisă se va desfășura pe data de 5 aprilie, cu începere de la ora 10.00.
Condițiile de participare sunt următoarele:
-studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă de arhitect diplomat sau urbanist diplomat, arhitect sau urbanist absolvent cu licență și master ori studii postuniversitare în domeniul urbanismului și amenajării teritoriului, conform art.361, lit.a) din Legea 350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismului, cu modificările și completările ulterioare;
-atestat Registrul Urbaniștilor din România;
-studii de masterat în domeniul administației publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcțiilor publice;
-vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 7 ani.
Persoana care va câștiga concursul va fi angajată pe perioadă nedeterminată.



Recomandări