Indicatoare insuficiente

Închiderea circulației pe sub pasarela Șcheia dă bătăi de cap șoferilor



Autoturisme întoarse din drum
Autoturisme întoarse din drum

Închiderea circulației pe sub pasarela de la Șcheia, operată abia marți seară, cu întârziere de mai bine de 24 de ore față de ora anunțată inițial, a dat mari bătăi de cap șoferilor care se deplasau pe Calea Obcinilor spre Șcheia, în cursul zilei de ieri unii dintre ei interpretând greșit indicatorul care avertiza că trebuie să o ia la dreapta, și coborând la vale spre pasarelă, unde erau opriți și întorși din drum de muncitorii aflați în zonă.
Confuzia apărută în rândul șoferilor a plecat de la indicatorul plasat chiar lângă grămada de pământ pusă în intersecția de la Maraton pentru a opri circulația, acesta indicând doar șoferilor care mergeau spre Botoșani sau Siret că trebuie să facă la dreapta. În acea zonă nu se indica nimic celor care aveau drum spre Gura Humorului, astfel că unii șoferi au înțeles că pentru această direcție de deplasare accesul nu este interzis.
„Eu merg la Câmpulung, de ce nu este indicator și pentru cei care mergem încolo, acum ne întoarceți din drum?”, s-a plâns un șofer nevoit să întoarcă mașina când a ajuns în zona unde se efectuează lucrările. În situația sa au fost foarte mulți șoferi, numai în câteva minute cât reporterii „Monitorul” au stat în zonă muncitorii întorcând din drum cel puțin douăzeci de mașini.
Autoritățile admit că trebuie un indicator Trecând peste faptul că orice conducător auto ar fi trebuit să-și dea seama că drumul este închis pentru toate autoturismele (semnele de circulație indicând clar acest lucru), autoritățile responsabile au recunoscut că ar fi trebuit un indicator și pentru cei care mergeau spre Gura Humorului.
„Deși este clar că acel drum este închis, este posibil să aveți dreptate, vom vedea ce măsuri urgente putem lua. Poate ar fi trebuit ca un polițist să fie acolo și să dirijeze mașinile”, a spus Andrei Huțanu, șeful Secției Drumuri Naționale Suceava.
Comisarul șef Romeo Butnariu, șeful Serviciului de Poliție Rutieră Suceava, a admis și el că la mijloc ar putea fi o eroare, care va fi remediată.
Rutele ocolitoare Circulația rutieră pe sub pasarela de cale ferată de la ieșirea din Obcini, va fi închisă până pe 15 octombrie. În urma consultărilor dintre specialiștii de la „Drumuri Naționale” și cei de la Poliția Rutieră, pentru traficul greu s-au stabilit două rute ocolitoare.
Pentru mașinile care vin dinspre Roman și merg spre Siret traseul este următorul: DN 2 – Spătărești – Păltinoasa pe DN 2E, Păltinoasa – Șcheia pe DN 17, Șcheia – Suceava pe DC 74, Suceava – Siret pe DN 2, aceeași variantă fiind valabilă și pentru cei care merg pe direcția Siret – Roman.
Pentru traficul greu dinspre municipiul Roman spre Botoșani, ruta ocolitoare este următoarea: Spătărești – Păltinoasa pe DN 2E, Păltinoasa – Șcheia pe DN 17, Șcheia – Suceava pe DC 74, Suceava – Botoșani pe DN 29, același traseu fiind valabil și pentru sensul invers de mers.
În privința traficului ușor, șoferii care vin dinspre Fălticeni și merg spre Siret se pot deplasa acum pe Bulevardul 1 Decembrie, prin oraș, după tranzitarea centrului municipiului reședință de județ aceștia având drum la stânga, pe strada Traian Vuia și mai departe pe DN 2, spre Siret.
Pentru șoferii cu vehicule ușoare care vin de pe DN 17, aceștia sunt direcționați pe DC 74 din Șcheia, până la intrarea în municipiul Suceava.
Lucrare de anvergură Porțiunea de drum aflată în zona pasarelei a intrat într-un amplu program de reabilitare, lucrările fiind executate de SCCF Iași Grup Colas. Lucrarea este de mare anvergură, presupunând „îngroparea” covorului asfaltic cu 1,5 metri, pentru ca distanța de la carosabil la pasarelă să fie suficient de mare încât să permită trecerea mașinilor de mare tonaj, condiții în care traficul a trebuit închis definitiv.
Drumul ar urma să fie deschis pe 15 octombrie, dacă vremea va fi favorabilă și nu va da peste cap planurile constructorului.



Indicatoare insuficiente: Închiderea circulației pe sub pasarela Șcheia dă bătăi de cap șoferilor
Indicatoare insuficiente: Închiderea circulației pe sub pasarela Șcheia dă bătăi de cap șoferilor
Indicatoare insuficiente: Închiderea circulației pe sub pasarela Șcheia dă bătăi de cap șoferilor
Indicatoare insuficiente: Închiderea circulației pe sub pasarela Șcheia dă bătăi de cap șoferilor
Indicatoare insuficiente: Închiderea circulației pe sub pasarela Șcheia dă bătăi de cap șoferilor
Indicatoare insuficiente: Închiderea circulației pe sub pasarela Șcheia dă bătăi de cap șoferilor
Autoturisme întoarse din drum
Autoturisme întoarse din drum


Recomandări

Trenul care a izbit în plin o mașină lângă Suceava, implicat și într-un accident mortal, în care a decedat un bătrân de 88 de ani din Stroiești

Trenul care a izbit în plin o mașină lângă Suceava, implicat și într-un accident mortal, în care a decedat un bătrân de 88 de ani din Stroiești
Trenul care a izbit în plin o mașină lângă Suceava, implicat și într-un accident mortal, în care a decedat un bătrân de 88 de ani din Stroiești

Șoferul mașinii lovite de tren a evitat moartea la mai puțin de un metru. Accidentul s-a produs la o trecere cu vizibilitate bună

Șoferul mașinii lovite de tren a evitat moartea la mai puțin de un metru. Accidentul s-a produs la o trecere cu vizibilitate bună
Șoferul mașinii lovite de tren a evitat moartea la mai puțin de un metru. Accidentul s-a produs la o trecere cu vizibilitate bună

Tată în stare gravă, după ce mașina în care se afla alături de copilul de 3 ani a fost aruncată pe sens opus de un șofer neatent

Expertiză pentru stabilirea vitezei cu care rulau autotrenul și autoturismul Volvo implicate în groaznicul accident de pe E 85

Expertiză pentru stabilirea vitezei cu care rulau autotrenul și autoturismul Volvo implicate în groaznicul accident de pe E 85
Expertiză pentru stabilirea vitezei cu care rulau autotrenul și autoturismul Volvo implicate în groaznicul accident de pe E 85

40 de camere cu radar vor fi montate pe drumurile naționale care străbat și Suceava. Șoferii nu vor scăpa de amendă dacă reduc viteza doar unde este radar