Răbdarea sucevenilor, care pierd zilnic zeci de minute în blocajele de circulație de pe Calea Unirii, va mai pusă la încercare timp de încă două săptămâni.
Deși prima parte a lucrării de reabilitare a podului care traversează râul Suceava a fost finalizată, fiind deschis traficul pe cele două benzi de circulație care au fost aduse la nivel și asfaltate, un nou front de lucru a fost deschis pe celălalt sens de mers. Astfel, chiar de luni, constructorii au început decaparea asfaltului de pe laterala dreaptă a podului (cum se merge spre Burdujeni), încât tot traficul de pe pod este limitat la două benzi de circulație, una de urcare și alta de coborâre.
Viceprimarul municipiului Suceava Ovidiu Doroftei a atras atenția constructorului să mobilizeze mai mulți oameni la această lucrare, pentru ca ea să fie finalizată cât mai rapid, înainte de termenul anunțat, de aproape șase săptămâni.
“Tocmai s-au împlinit două săptămâni de când au început lucrările la pod și s-a reușit să se treacă la al doilea sens de mers. Consider că sunt șanse să finalizeze lucrarea în două săptămâni, deși constructorul a spus inițial un termen mai mare de execuție. Le-am cerut o concentrare cât mai mare de forțe pe acest obiectiv, pentru reducerea perioadei de disconfort în trafic”, a declarat Ovidiu Doroftei, care a inspectat lucrările de la podul din zona Bazar în mai multe rânduri.
Lucrările la pasajul CFR de la Burdujeni, amânate
De teamă că traficul rutier din oraș ar putea fi total dat peste cap, autoritățile locale au amânat începerea unui alt obiectiv de lucrări, modernizarea părții carosabile și pietonale a pasajului CFR de la Burdujeni, despre care se vorbea că ar putea fi executat în paralel.
“E prea riscant să începem acum lucrările și pe pasajul CFR, am bloca aproape total traficul pe Calea Unirii”, a spus Doroftei.
Podul de peste râul Suceava s-a înclinat pe o parte din cauza inundațiilor de anii trecuți, care au afectat structura de rezistență, acum fiind făcute o serie de întăriri, dar și o aducere la nivel a părților “lăsate”.