Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
marţi, 30 apr 2024 - Anul XXIX, nr. 101 (8630)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9758 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6438 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
sâmbătă, 10 aprilie 2010
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Faceti poante cu noi... Credeti ca ne bucuram!? trimis de
(10 apr 2010, 16:27:25
Faceti tot posibilul ca radarele sa fie bune in cit mai scurt timp! Asteptam sa va dam banii! Noi, prostimea, stim sa suferim...deci, luati-ne banii...faceti-va planul! Dar puneti si amenzile pe tacute, fara sloganul:",, Viata are prioritate''!, Alege viata!" ... Si chestia asta, :"Alege viata!" este o batjocura ....de fiecare data cind doriti banii nostri, va apuca mila si grija de vietile noastre! Lasati! ... Multumim!...Suntem in stare sa ne pazim viata si singuri....
Cit pe ce sa uit,vai ! Aveti grija ca radarele sa nu fie puse prin portiunile unde sunt gropi, locurile noastre favorite unde ne stricam masinile...
1.1  RE: Faceti poante cu noi... Credeti ca ne bucuram!? trimis de
(10 apr 2010, 16:46:10
Nu scoateti radarele ,lasati-le in garaj ca dementi care conduc pe drumurile noastre sa ne nenoroceasca copii,parinti si alti oameni drag.Nu e nevoie de politie si propun sa fie desfiintata ,in tara noastra pluteste bunatate si bunul simt iar infractorii sunt de domeniul SF.Iar statul ROMAN supravetuieste doar datorita ravnesi noastre de zi cu zi ,si datorita ca noi suntem cei mai cinstiti si ne platim darile si impozitele la timp. Incalcam legea doar pt a plati amenzi si astfel sa ridicam PIB-ul Romaniei!

P.S. E jenant ca in loc sa respectati legile statului,sa va respectrati obligatiile de cetateni ai acestui stat credeti ca aveti doar drepturi iar totul vi se cuvine! Sa fim corecti si cinstiti cu noi insine si apoi sa crem altora sa fie la fel! In rest sa fim sanatosi!
1.2  RE: Faceti poante cu noi... Credeti ca ne bucuram!? trimis de
(10 apr 2010, 21:50:02
Ionutu, eu nu cred ca viteza este principala cauza pentru care mor oamenii. Da, asociata cu smechereala la volan, cu figuri in trafic si alte prosteli, poate duce la accidente. E fals sa spui: "Viteza Ucide".
2.   Faceti poante cu noi...credeti ca ne bucuram!? trimis de
(10 apr 2010, 17:32:53
Sa'mi fie cu iertare, nu am nimic persoanl cu nimeni dar din cate am dedus eu atat din acest minunat articol cat si din precedentele articole publicate in frumosul nostru cotidian local cel de toate zilele, am ajuns la concluzia ca IONUTU este un mare "militian" sau cel putin fan al politiei judetului Suceava, nustiu daca al intregii politii....sunt curios daca ai si burta...ne poti spune stimate domn in ce domeniu profesezi daca tot tii atat cu politia romana care ne usuca prin amenzi si altea alea??? multumesc anticipat atat cititorilor cat si redactiei Monitorului... : )
2.1  RE: Faceti poante cu noi...credeti ca ne bucuram!? trimis de
(10 apr 2010, 17:53:15
Politia sa isi faca datoria, ca de aceea este platitita din banii nostri. Radarele sunt foarte bune, asa ca la treaba! Vitezomanii care citesc si nu le convine, va rugam vizitati copacii de pe marginea soselelor, nu omorati oameni nevinovati. Daca nu ar exista nebuni cu permise de conducere, nu ar trebui radare si politie. Daca toti soferii ar fi disciplinati in trafic si ar conduce corespunzator, nu ar mai exista asa de multe accidente si persoane decedate. Sunt sofer profesionist si nu am absolut nimic impotriva politiei si a radarelor. Atat timp cat tu esti corect cu tine si conduci civilizat, nu ca nesimtitii, politia nu are absolut nimic cu tine. Trebuie sa respecti regulile de bun simt, precum si pe cele de circulatie si nu este greu. Dar, din pacate foarte putini romani le stiu. Asa ca, cine nu respecta sa fie amendat!
2.2  RE: Faceti poante cu noi...credeti ca ne bucuram!? trimis de
(10 apr 2010, 19:44:52
Da domnule PATRICK, sunt "militian" ,am burta,am chelie ,sunt fan al politiei Sucevene si de pretutindeni ,tin si cu politia si cu "militia" sunt exacta asa cum vrei tu insa oricum as fi si oricum as arata un lucru stiu sigur ca imi doresc: sa circul in siguranta pe drumurile publice atat la volan cat ca si pieton pe strada .Deasemeni sunt convins ca daca circul in conditii legale si evita radarele(ba ca ma bliteaza alti soferi din trafic,ori ca is atentionat prin statia radio sau prin alte mijloace) nu o sa am treaba nici cu vre-un "militian" si nici cu vre-un politist care sa ma "usuce" cu vre-o amenda. Daca dvs domnule PATRICK vi se pare ca pe marginea drumurilor noastre (si ma refer pe cele mai importante Suceava-Siret,Suceava-V.Dornei ) sun prea putine CRUCI sau ca in judet sunt prea putine familii ramase fara un membru drag ,inseamna ca io gresesc si sunt un inflacarat fan al "militiei".Sperand ca ati inteles principiile mele va salut ca un veritabil "militain" gras ce sunt!
2.3  RE: Faceti poante cu noi...credeti ca ne bucuram!? trimis de
(10 apr 2010, 22:16:45
@IONUTU: S-o crezi tu ca radarele iti vor oferi siguranta pe sosele. Asta nu se va intampla niciodata, pentru ca nu viteza ucide, ci lipsa drumurilor. Intr-o tara civilizata se circula cu viteza foarte mare fiindca au drumuri bune si autostrazi. La noi exista doar gropi intrerupte din cand in cand de bucati de asfalt.

@Michael: Eu cred ca ai doar permis pt categoriile de tonaj, dar nu conduci. Daca ai conduce pe drumurile astea, cu siguranta ai avea alta parere. Din toti soferii care fac curse pe care ii cunosc, UNUL nu are aceeasi parere cu tine..Toti cuminti, numai tu obraznic sau cum?
2.4  RE: Faceti poante cu noi...credeti ca ne bucuram!? trimis de
(10 apr 2010, 22:28:04
@SIRJERKALOT Deacord cu ce spui despre infrastructura,si nu sustin neaparat ca doar viteza e factorul principal al accidentelor rutiere( ziceam doar de viteza deoarce despre radare era vorba in articol) insa tinand cont ca aceste radare filmeaza non-stop si supravegheaza traficul iar codul rutier va fi modificat in curand sper ca acei "viteji" ai soselelor sa fie identificati si domoliti. Si eu merg cu viteza insa unde imi permite drumul,daca imi permite masina, fara sa ii deranjez pe alti ,cu prudenta si responsabilitate.
3.   Ce sa zic... trimis de
(10 apr 2010, 18:33:09
noile radare emit pe unda K. beltronics-ul il detecteaza, dar nu stiu de la ce distanta.
4.   Is curios, trimis de
(10 apr 2010, 18:37:32
a 3-a zi de paste veneam de la g-humorului. si pe la stroiesti cred, erau 2 masini de politie;. daca erau ambele radare in cascada, a 2-a masina m-a prins cu 172km/h . stie careva ce amenda poate sa-mi vina ????
4.1  RE: Is curios, trimis de
(12 apr 2010, 08:51:48
vei primi o legitimatie pentru deplasarea ca pieton
5.   Mmmda :) trimis de
(10 apr 2010, 21:12:54
EXPLOIT daca e adevarat ce scrii tu ca te'a "turnat" radarul cu 172km/h mai ales in localitate ,vei fi pieton cu sigurantza dar cel putin eu nu'mi doresc treaba asta..ai grija cu radarele si drumuri bune.....
5.1  RE: Mmmda :) trimis de
(10 apr 2010, 23:01:18
Domnule PATRICK ,ca sa vedeti ca sunt un "militian" informat am citit cu atentie articolul de mai sus ,am mai sunat si ceva prieteni ,am citit si ordonanta in vigoare si am aflat ce risca domnul EXPLOIT dupa cum urmeaza:
-la 172 km/h amenda este de 540 lei si se suspenda dreptul de a conduce pe 90 zile
-din articol reiese ca radarele noi inca nu sunt functionale deci nu o sa primeasca nimic, cred ca doar supravegheau traficul.
-actiunile gen "cascada" se fac cu un radar la intrare si unul la iesire din localitatea ,sau ceva de genul asta ,din ce m-am informat.
Sanatate !
6.   Domnule IONUTU :) trimis de
(10 apr 2010, 21:23:38
Ce sa mai lungim vorba ca in mare parte aveti perfecta dreptate dar dumneavoastra nu stit ca in transport ca sa faci de exemplu o cursa Suceava-Oradea,pana la iesire din tara noi transportatorii pierdem in jur de 12-13 ore mergand cu viteza "legala" pe cand, daca mergi putin mai tare faci aceeasi cursa in jur de 8-9 ore maxim.si uite asa ne raman in jur de 4 ore timp castigat, totodata trebuind sa fii si la descarcat in Germania de exemplu in 2-3 zile maxim.... si uite asa nu se poate merge "legal"din pacate...va salut cu respect...happy
6.1  RE: Domnule IONUTU :) trimis de
(10 apr 2010, 22:52:52
Cum am zis si mai sus nu contest starea jalnica a infrastructuri noastre si nici nu zic ca sunt etalon de dreptate si corectitudine ,doar zic ca fiecare ar trebui sa respectam legile cat se poate,fara sa intelegeti ca fac lobby institutiilor statului.Fiind transportator,din ce inteleg, nu cred ca in afara localitatilor nu o mai calcati putin mai,unde se poate ,sau ca nu aveti o statie radio prin care sa fiti atentionati despre eventualele radare de pe traseu,deasemeni nu cred ca sunteti cel mai corect ,din puncte de vedere legal, astfel incat sa vi se pare ca mediul in care va desfasurati activitatea va este atat de ostil.Toti stim ca legea e facuta pentru a fi incalcat iar statul prin politica de aplicare a legilor,uneori,incurajeaza pe cei care trebuie sa respecte legea(in general) sa leincalce nu sa le respecte. Uni le incalca mai mult,sunt expusi mediatic,si nu sunt sanctionati de lege alti le incalca foarte rau si nu prea sunt vazuti insa striga hoti.Respect si hai Barcelona!
7.   Politetea �n trafic trimis de
(11 apr 2010, 00:21:31
�nca de c�nd v-ati luat permisul ati fost �nvatati de un prieten sau o cunostinta c�teva dintre regulile nescrise ale sofatului. Ca dati flash-uri ca sa-i faceti semn unuia sa treaca, sau ca multumiti cu avariile sunt doar c�teva dintre ele.Mai sunt si chestiile de bun simt, care nu sunt pedepsite prin lege, dar pur si simplu nu se fac. Cum ar fi sa mergi ca prostu' cu stopul de ceata c�nd e noapte si sa ne strici noua ochii, sau sa asculti manele la maxim cu toate geamurile deschise la semafor si sa poluezi fonic �mprejurimile.
8.   Politetea �n trafic trimis de
(11 apr 2010, 00:23:55
Saptam�na trecuta am fost si pe la munte. �n consecinta, am vazut c�teva chestii din ciclul "politete �n trafic", ce m-au surprins.L-am lasat pe unul cu un Volvo sa schimbe banda la semafor si sa se bage �n fata mea. �n fata, nimeni. C�nd sa treaca, semaforul se pune galben, iar el opreste �n loc sa-l forteze si-mi multumeste cu avariile. Daca n-am trecut eu pentru ca l-am lasat pe el sa treaca, n-a trecut nici el.Am ramas placut impresionat....
9.   ,,Cum sa conduci...?" (www.circulatiarutiera.ro) trimis de
(11 apr 2010, 00:27:55
Instructiuni:
Pas 1:
Ram�i calm si accepta situatia! Sa te �nfurii nu te ajuta deloc si nici nu o
sa faca r�ndul din fata ta sa dispara.
Pas 2:
Sa fii respectuos cu ceilalti conducatori. Probabil toata lumea este
�n�rziata si nervoasa precum esti si tu.
Sa nu fii agresiv, sa nu �ncerci sa te strecori printre masini, sa accelerezi
dupa care sa fr�nezi brusc.
Nu are sens.
Pas 3:
Sa nu-ti distragi atentia de la trafic uit�ndu-te �n jur.
Daca se �nt�mpla vreun accident sau ciocnire, coloana de masini va putea
�nainta si mai lent.
Nu �ngreuna situatia!
10.   ,,Cum sa conduci...?" trimis de
(11 apr 2010, 00:29:44
Pas 4:
Sa fii prudent la schimbarea de banda!
Semnalizeaza dupa care asteapta sa prinzi loc liber �n banda respectiva.
Asteapta masinile care circula mai lent si cu viteza continua.
Nu �ncerca sa te muti pe banda respectiva si sa fr�nezi brusc daca totusi
nu te-au lasat...
Daca produci vreun accident, acesta va enerva oamenii si mai mult...
Asteapta-ti r�ndul!
Pas 5:
Fii atent la motociclisti si la cei care circula cu bicicleta printre benzi.
Fie este legal sau nu ceea ce fac, evita producerea vreunui accident!
Pas 6:
Condusul �n trafic este prea stresant pentru tine?
Daca este posibil, �ncearca o alta ruta, chiar daca este mai lunga dec�t
ruta aglomerata.
Daca este posibil, planifica-ti alta perioada ca sa poti circula c�nd nu este
asa de aglomerat.
11.   ,,Cum sa conduci...?" trimis de
(11 apr 2010, 00:31:29
Ponturi si avertismente:
C�nd vrei sa intri pe banda alaturata, pe care masinile se misca �n
coloana, cauta o masina mai mare(ex. camion).
Acestea nu pot accelera asa de brusc ca autoturismele si s-ar putea sa fie
mai usor pentru tine sa faci schimbarea de banda.
Pagina - 5
Nu �ncerca sa intri �n fata unui camion sau masina grea care ar trebui sa
opreasca (ex: c�nd se apropie de semafor sau c�nd coloana se opreste).
Acestea au nevoie de o distanta mai mare ca sa �ncetineasca sau sa
opreasca.Intra �n fata unui vehicul ,,mare" numai c�nd traficul, coloana
este �n miscare.
11.1  RE: ,,Cum sa conduci...?" trimis de
(11 apr 2010, 02:21:24
Dragut si interesant. Acum da-ne si setul de instructiuni pentru drumurile noastre happy
12.   Noile radare??? trimis de
(11 apr 2010, 08:26:59
Fratii mei... da vad ca mai mult v-ati batut intre voi aici,fistecare cu polemica lui,si a-ti c-am ratat ideea.Unii doar.P-aici peste hotare unde sofez eu,legea o fac radarele fixe,asazisele speed camera,iar daca te tine buzunarul sau esti chior,ai dai pedala,camera iti face poza,iar tu in maxim 2-3 zile primesti fain frumos o minunatie de scrisoare acasa,cu locatia,ora minutul etc unde ai incalcat legea iar mai devreme sau mai tarziu... platesti.A doua sau a treia oara,garantat n-o vei mai face-o,cel putin in acea zona,pt c-o tii minte,pe cand radarul mobil azi e maine nu e in zonele de risc... Ce sa spun?In Romania nu orice se poate implementa.Suntem diferiti.Camerele de viteza ce le-ati avut montate o vreme,au fost o mare manareala,c-asai la romani,sa se fure din orice,(vezi cazul amenzilor,care nu prea ajungeau la stat,ci la privati)si uite-asa investit-au baietii destepti o caruta de bani in radarelele astea mobile.Or fi valabile sau nu,viitorul o va demonstra.
13.   Radarele trimis de
(11 apr 2010, 12:14:50
dragi sucevenii asi dori sa va fac de cunoscut ca noile radare nu pot fi folosite ca nu au fost inca depistate de politistii care le au in dotare.sunt nedetectabile.nu va mire faptul ca se intimpla numai la noi ci si in alte judete ale tari.deci puteti trage o singura concluzie.politistii facuti la apelul bocancilor cu 4 clase.dar cu pretentii mari si buzunare pe masura.deci va rugam conduceti preventiv,multa sanatate ca e mai buna decit toate
13.1  RE: Radarele trimis de
(11 apr 2010, 18:09:34
Ce sa intelegem din cele exprimate de tine ca nu prea intelegem?!
13.2  RE: Radarele trimis de
(12 apr 2010, 09:11:44
Parerea mea ca esti cam micut pentru comentarii, ai trecut in clasa a 12-a?
Noul tip de radar are ca varianta de lucru posibilitatea ca radarul sa functioneze pe durate scurte, de exemplu 3 sec., camera fiind pornita in permanenta. La viteza de 80 km/h masina parcurge 22 m/secunda. Viteza de reactie a soferului este de 1,4 secunde de la aparitia pericolului. Pe cale de consecinta la un tren de unde cu durata de 3 sec. coroborat cu reactia conducatorului, vei fi victima sigura a radarului.
Pe modul continuu radarul este pornit permanent si poti sa-l eviti, dar pe modul fascicule scurte nici mos craciun nu va putea. Parerea mea este ca acest sistem nu este decat un mod smecheresc al politiei de a face bani. la fel cum statul, la care platesti taxele, te fura pe langa, fara demnitate, las si manelistic.
14.   Radarele trimis de
(11 apr 2010, 20:52:48
Pentru IONUTU tin sa specific ceea ce au mai spus si altii mai sus. Nu viteza ucide ci prostia si ipocrizia unora care au masini si se cred ca au si drumul lor. Depasirile riscante , lipsa de experienta, infrastructura proasta , neglijenta pietonilor si a unora dintre soferi. Si asta o spun dupa 8 anisori de strabatut drumurile patriei.
Revenind la radare pricum ar fi bine sa cititi specificatiile producatorului care recomanda folosirea lor in mod clasic pentru ca in mod POP nu costituie proba.
Aceasta tehnologie dezvoltata de mph industries pentru BEE III nu e chiar atat de desteapta dupa cum se povesteste. Totul reducanduse la legine fizicii si sistemul de functionare.
Oricum e o mare vrajeala.
Dar oricum vor fi puse la vanatoare de permise si nu la prevenirea accidentelor.
Oricum daca va fi cazul sa ma prinda cu fantastica viteza de 10 + 2 km/h ca am depasit viteza legala oricum o sa contest in instanta acel proces verbal pe care oricum nu o sa il semnez.
15.   Radarele trimis de
(11 apr 2010, 20:54:45
Nu incurajez incalcarea legii dar nici nu sunt de acord cu amendarea la mustata practicata de dragii nostri sticleti.
In rest drumuri bune si cer senin.

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie

HaiHui prin Bucovina

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei