Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
sâmbătă, 20 apr 2024 - Anul XXIX, nr. 93 (8622)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9764 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6687 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
marţi, 22 iulie 2008
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Examen trimis de
(22 iul 2008, 11:03:26
Cand se va schimba modul de a da examen, fara stres si cu fata mai umana. Nu suntem infractori...............
1.1  RE: Examen trimis de
(22 iul 2008, 11:35:55
...cand o sa va dati seama ca meseria de profesor nu e pentru toti analfabetii cu pretentii. de ce nu -ti cauti altceva? o sa spui ca ai studii, licente si alte porcarii pe bani luate.... vai de capul vostru dar mai ales de al nostrutonguearintii!!!! la capsuni in spania cu voi!!!

1.2  RE: Examen trimis de
(22 iul 2008, 14:15:38
Copiii mei au parte de dascali foarte bine pregatiti. Nu e cazul sa fie blamati profesorii la tot pasul.Peste tot sunt oameni foarte capabili si nulitati nu numnai in invtamant.Dar dascalii sunt cei mai mediatizati si e pacat ca li se fac asa o reclama proasta dupa ce au salarii de mizerie,se confrunta cu tot soiul de analfabeti, needucati si scapati de sub control de propriii parinti care mereu au de comentat.Ocupati-va de copii si nu le mai platiti examenele ca doar acestia ajung in asmenea situatii nu PROFESORII ADEARATI.

chiar copiii dumneaoastra
1.3  RE: Examen trimis de
(22 iul 2008, 17:21:28
Un sfat prietenesc..... mai citeste o carticica... sau ia un abecedar in mana ... poate inveti a scrie ... esti jalnic..:))))))))))))
1.4  RE: Examen trimis de
(23 iul 2008, 11:58:02
pentru CONCURENT: asa este , nu sunteti infractori,....dar nici desteptaciunea nu va da afara
1.5  RE: Examen trimis de
(23 iul 2008, 21:40:17
Propun sa se dea examenul de titularizare asa cum se dau examenele la asa zisele facultati "pe bani" ce functioneaza prin Casele de cultura, Caminele culturale etc, (de pe urma carora ies intelectuali pe banda rulanta): tip GRILA. Adica un fel de joculet de pe vremuri: X si 0. Cu subiectele rezolvate pe internet si cu fituici scrise pe computer, avand intrebarile si raspunsurile in ordine alfabetica sa nu se piarda mult timp cu examenul. Sa fie timp si de o bere. La urma urmei daca asa s-au luat examenele in facultate, inclusiv licenta, de ce sa nu generalizam experienta buna, nu?
2.   Mirobolanta titularizare trimis de
(22 iul 2008, 11:17:15
intr-adevar sunt destui candidati care nu au reusit sa treaca de 5 din diverse motive.

nu trebuie insa blamati toti profesorii printr-un asemenea titlu.

pe de alta parte, ce e mai grav e ca nu sunt posturi suficiente si multi din cei care au luat peste 7 vor ramane fara post titularizabil. pacat, pentru ca se stie cum se 'aranjeaza si se 'tin unele posturi.
3.   Asa s face in romania.. trimis de
(22 iul 2008, 11:22:52
anul asta am terminat liceu..ma preg pt o facultate..dar sincer..profesori ca la noi..nu mai sunt nicaieri...si cand vezi ce pretentii au,cadouri scumpe,bani pt o medie mai mare sau pt o corigenta,nu mai zic pt alte examene mai mari(gen BAC).si uite ca ei nu sunt capabili ca sa ia macar o nota d trecere.voi d ce nu dati spaga?=))nu va merge nu?cum sa dea un profesor nota 10 la un elev daca el nu stie nici macar de 5=))...de rasul lumii am ajuns!!cum sa stie elevul ceva daca "domnul"de la catedra nu stie ce sa t invete...noroc de manualele ajutatoare=))mari destepti ei!!!sper ca intr-o buna zi sa se schimbe si la noi invatamantul asta tampit si macar nepotii mei care o sa ii am peste vreo20 de ani sa aiba parte de un invatamant modern si cinstit....
3.1  RE: Asa s face in romania.. trimis de
(22 iul 2008, 11:42:51
Daca ai fi super pregatit nu ai da spaga.Dar cum nu esti nici macar pregatit bagi mina in buzunar ca orice loaza de teapa ta.Pe de alta parte daca faci scoala la "cu taxa"interesul este sa o faci nu sa inveti si de aceea ajungi sa iei notele pe care le iei la un examen serios.

In general candidatii la titularizare cel mai slab pregatiti iau examenul fara problema caci au postul deja cumparat,cei intradevar pregatiti isi gasesc si ei locul iar celor de mijloc li se trinteste cite o nota de 2,3 sau 4 ca sa nu se arunce la contestatii.Sa traiesti bine loaza.
3.2  RE: Asa s face in romania.. trimis de
(22 iul 2008, 14:20:11
Mana pe carte puisor.Daca te-ai fi pregatit cum trebuie nu ti-ai mai fi facut probleme.Sa spui sarut mana domnilr profesori ca datorita lor ai ajuns sa aisi bacul.Daca dadeai examen adevarat, nu se stie daca te mai gandeai la facultate sau la alta sesiune de BAC

Lasa tu comentariile ca inca nu ai dovedit nimic.Sa te ajute cel de sus sa ajungi un om pregatit dar se pare ca tu ai alte griji.Fa o scoala adevarata ca de altfel ajungi sa iei un punct din oficiu si ATAT ca sa aiba si altii ce comnta ca tine
3.3  RE: Asa s face in romania.. trimis de
(22 iul 2008, 16:44:49
Se vede ca nu stiti cum sta treaba prin liceu. Va spun eu ca tocmai am terminat. Sunt profesori la care daca nu faci pregatire, indiferent cat stii tot nota mica incearca sa-ti dea. Cateodata nu reusesc si atunci se comporta cu tine ca si cum ai fi un gunoi. Te mai si jicneste in fata clasei. Sunt unii care incerca sa te faca prost doar ca sa le dai. Atat stiu ca trebuie sa le dai . Asa au facut si ei la randul lor , au dat, iar acum isi recupereaza investitia.Sunt si unii care au meseria in sange cum se spune - din pacate cam putini. Pana nu se va reforma sistemul din temelii, nu cred ca avem vreo sansa la o viata decenta, si daca ma gandesc bine la cat de pasibili suntem in fata unor asemenea ticalosii, nu avem nici dreptul.... .
3.4  RE: Asa s face in romania.. trimis de
(22 iul 2008, 18:37:52
JFK, esti CONSECVENT in PROSTIE ! Ce LICEU "ai terminat" ? De tencuit ? Sau de zugravit ? Sorry, constructorii nostri sun MULT MAI DESTEPTI decat "jicnitu" asta de JFK(K). Ce "drept" mai vrei ? La "viata decenta" ? Dar profesorii, MULT mai scoliti decat tine NU AU DREPTUL LA VIATA DECENTA ?
3.5  RE: Asa s face in romania.. trimis de
(22 iul 2008, 19:52:48
"a jicni" este perfect corect in limba romana. se vede ca jfk a facut un liceu (probabil si unul bun). nu acelasi lucru se poate spune si despre tine, "ofensatule"! constructii zici?
3.6  RE: Asa s face in romania.. trimis de
(23 iul 2008, 09:48:44
"DREPTUL LA VIATA DECENTA" nu se obtine cu spaga ci cu MUNCA.
4.   SA NU SE DEA NICIODATA TITULARIZAREA IN SCOLI trimis de
(22 iul 2008, 11:35:45
DIRECTORII VOR TITULARIZA SUPLINITORII CARE DAU BINE SI APOI POT DA RESTRANGERE DE ACTIVITATE ALTORA CARE AU VENIT PRIN CONCURS NATIONAL DAR POATE FARA VOIA LOR.
4.1  RE: SA NU SE DEA NICIODATA TITULARIZAREA IN SCOLI trimis de
(23 iul 2008, 21:20:43
Si cu examen de titularizare la nivel de inspectorat s-a procedat la fel. Cine are (pe cineva) are, cine n-are , n-are!
5.   Fara critica trimis de
(22 iul 2008, 11:44:29
Lasati critica, toti sunteti buni la criticat si la comentat, dar mergeti voi si dati un examen cum este cel de titularizare si apoi mai discutam.Tin sa mentionez ca acesta este un examen pentru PROFESORi si nu unul gen Bac sau Teza unica, deci e destul de greu. Eu am luat nota mare si deci sunt multumita, insa ca in orice domeniu exista si oameni mai putin pregatiti care doar incearca. Si care este problema ca au luat 1, 2, 3 acestia oricum nu au post, nu vad de ce atata discutie, vedeti si examenele pe care le dau domnii doctori, notarii si alte categorii. Credeti ca ei iau toti numai 9 si 10!
5.1  RE: Fara critica trimis de
(22 iul 2008, 14:24:40
asa este, numi profesorii sunt verificati la afisarea rezultatelor.Numai cine nu a dat examen ca asta nu stie ce inseamna.Probabil se considera ca asta e un fel de Bacaaureat. Sunt dascali adevarati, foarte bine pregatiti, cu talent deosebit, dar la un examen de genul acesta, sstinut anual,, dau chics.Asta nu inseamna a trebuiesc judecati.Cunosc persoane care s-au titularizat cu note foarte mari dar la catedra sun NULITATI si mai iau si bataie de la copii ca nu sunt in stare sa stapaneasca o clasa.

ACESTIA SUNT BUNI? stimati cititori,dragi comentatori?
6.   BLAM trimis de
(22 iul 2008, 12:00:07
Am mai spus-o de NENUMARATE ORI: DE CE NU SE AUDE NIMIC de la EXAMENELE DATE DE JURISTI, POLITISTI, etc ? Pentru ca aia iau NUMAI NOTE de 1, probabil ! VA LEGATI MEREU, MEREU de profesori, ii criticati prin TOATE MIJLOACELE POSIBILE, fara sa tineti cont ca: SUNT CEI MAI NEINSEMNATI CORUPTI din ROMANIA, (comparati mita data la doctori, vamesi, judecatori, cu cea data la profesori si veti ramane UIMITI de diferente), apoi EXAMENUL DE TITULARIZARE este DISPROPORTIONAT de dificil, amplu si greoi (numai faptul ca este o proba SCRISA de 4 (patru) ore spue tot), si in final.... hai sa fim sinceri, pentru ce dr... sa inveti ? Sa iei un salariu de 10 milioane dupa 20 de ani de munca ? Sa-ti rada elevii in fata si sa te ameninte prin spate ? Sa fii la cheremul primarului, inspectorilor,ministerialilor, parintilor, secretarului, femeii de servici din primarie, tuturor incultilor ce comenteaza prin ziare ? BLEAH ! VOI, ZIARISTILOR de DOI LEI VECHI, CE NOTE ATI OBTINUT LA BAC ? CINSTITE ?
6.1  RE: BLAM trimis de
(22 iul 2008, 16:48:40
Dute dom'le si fate maturator cine dracu tea pus sa te faci dascal pentru bani. Nu vezi ca esti o rusine pentru Sistem. Cand iti alegi o meserie in primul rand te gandesti ca o vei face o jumatate de viata si daca nu-ti place la ce dracu mai stai. Dute si te fa curva poate castigi mai mult. RUSINEEEE !!!
6.2  RE: BLAM trimis de
(22 iul 2008, 18:24:18
JFK, ca esti PROST, SE VEDE. Ca esti si TUPEIST, tot se vede. Nu e neaparat insa sa fiu si eu PROF. ESTI UN IDIOT MODEL, CRETIN, INCULT, AGRESIV. Se vede ca nu ti-a ajutat la nimic scoala. Pe care, oricum n-ai frecventat-o !
6.3  RE: BLAM trimis de
(23 iul 2008, 09:52:53
At�t poti? Ha, ha, ha...
7.   Toti sunteti buni trimis de
(22 iul 2008, 12:17:13
Domnule ziarist, te rog frumos, participa si tu la examenul de titularizare la limba romana si sa vedem ce nota o sa iei. Si apoi redacteaza un articol, gen . Cauta acest termen in DEX si vezi daca se poate asocia cu acest examen. Habar nu ai ce s-a intamplat acolo, informeazate ca de asta esti platit! Da apropo, ce nota ai obtinut la finalizarea studiilor? Ai dat examen pentru a ocupa un post la acest ziar? Sau ai intrat pe baza CV-ului?

Lasati prejudecatile si nu mai aruncati cu noroi in profesori! Aceasta meserie se practica doar din pasiune, alt motiv nu exista, asa ca nu generalizati. Chiar sunt deranjat de faptul ca nu apreciati nici profesorii, nici polistii, nici ministrii, nici doctorii, deci solutia ar fi sa plecati din aceasta tara de ca sa nu va molipsiti si dvs.
7.1  RE: Toti sunteti buni trimis de
(22 iul 2008, 14:04:32
Domnule Profu," informeazate" se scrie de fapt "informeaza-te". Uite de asta nu poti lua examenul de titularizare!
7.2  RE: Toti sunteti buni trimis de
(22 iul 2008, 14:30:14
LASA GARGARA NU TE LEGA DE NIMICURI

TOT GHERGHE ESTI ANALFABET CORUPT ESTI DOCTOR,VAMES, JUDECATOR SAU ALTU DE TEAPA LOR? HABAR NU AI CE E CU TINE. VEDETI CE CASE SI MASINI SE INALTA IN CURTILE ACESTOR PERSONALITATI CARE CREDETI CA SUNT DE 10? ****

SA MAI STITI UN LUCRU:: EXAMENUL DE TITULARIZARE CONTINE MATERIE DE CARE UNEORI NU SE AUE IN FACULTATE SI DACA FACULTATEA A FOST ABSOLVITA ACU 20 DE ANI E NEAPARAT SA TI MINTE ANOMALIILE CE SE DAU ? NU ARE NICI O LEGATURA MATERIA PT ACEST EXAMEN CU CEEA CE PREDA PRFESORUL LA CATEDRA SA VA FIE CLAR COMENTATORI NESIMTITI
7.3  RE: Toti sunteti buni trimis de
(22 iul 2008, 16:52:26
Bravo domnule dascal (nu am litere mai mici ca ti-as fi scris acest cuvant cu litere si mai mici ) nu faci decat sa intaresti ideea ca nu ai ce cauta printre cei care fac meseria asta din placere.
7.4  RE: Toti sunteti buni trimis de
(22 iul 2008, 18:30:26
Nici nu prea stii cum arata literele, asa ca nu mai cauta "mai mici" . In locul tau, n-as indrazni nici in soapta sa pronunt cuvantul "dascal". Esti MULT PREA DEPARTE de asa ceva. Si INCA CEVA: MESERIA de DASCAL este pana la urma o MESERIE. PE BANI. VAMESII, AVOCATII, JUDECATORII, POLITISTII fac aceasta meserie VOLUNTAR ? Din pasiune pura ? E adevarat ca la cata SPAGA iau, salariul e o nimica toata, desi si asa e MULT MAI MARE decat a DASCALILOR NOSTRI.
8.   De ce.. trimis de
(22 iul 2008, 12:28:49
De ce nu scrieti despre profesorii care au luat peste 8.50 si nu au post titular?Daca din cei 1116 candidati, 10 au luat note intre 1-3, iar alti 30 au luat intre 3-5, 100 au luat intre 5-7, iar restul peste 7pana la 9.90, asta inseamna ca sunt repetenti. Cifrele sunt orentative, pentru a sesiza nuanta problemei. Nu generalizati! Pentru ca ne jigniti pe noi cei care chiar suntem pregatiti si am luat note mari. Drama nu este a celor care au luat note mici , ci acelor care au luat note mari si nu au ocupat un post titular,asa ca priviti acest ex si din alt punct de vedere.
8.1  RE: De ce.. trimis de
(22 iul 2008, 14:17:46
Ai dreptate partial.

Felicitari celor cu medii mari si foarte mari. E o munca enorma pentru astfel de rezultate.

Semnul de intrebare insa il ridica rezultatele de la BAC unde e evident ca s-a copiat pe rupte. Oare printre cei cu note foarte mari nu au fost si unii care au avut voie sa copieze prin ordine date de diferiti tatuci celor care au supravegheat?

Inca o idee doar. Sfat pentru cei ce au luat note mari. Sa va apucati sa faceti sapaturi si veti vedea ca sunt multe posturi caldute musamalizate de catre directori cu acordul inspectoratului pentru a fi bagata la detasare cui trebuie si pe ascuns. Sunt N exemple din anii anteriori. De ce? Probabil din interese ce ar putea face obiectul de studiu pt DNA care anul asta tocmai declara ca nu are niciun corupt.happy
8.2  RE: De ce.. trimis de
(22 iul 2008, 14:33:01
ADIA PRNTRE PROFESORI NU MAI EXISTA OAMENI PREGATITI? EXISTA DOAR NOTE DE 1,2,3 SI CE E PESTE 8 S-UN PE BANI ,PILE SI CUNOSTINTE SA COPIAT? desteptule pe tine cin te-a invatat de ai ajuns atat de grozav? nu ai avut invatator , profesori? Te-ai nascut destept?
9.   Sunteti tari la comentarii trimis de
(22 iul 2008, 12:33:02
pt roxana !DACA TE CREZI ASA TARE INCEARCA MACAR UN EXAMEN PT SUPLINIRE NECALIFICATA SI APOI DA-TE MARE
10.   Halal socoietate!..... trimis de
(22 iul 2008, 12:50:11
Lighioile societatatii, vb. urit, jignesc, se pun pe capul celor care invata toata viata,... nu-s platiti dar fac munca patriotica cu progeniturile voastre, zi de zi ! Mars cu voi, halal socoietate!.....
11.   Intrebare trimis de
(22 iul 2008, 13:26:11
onuta draga , tu care dai un titlu atat de taios articolului , poate ne pui pe site fisa ta matricola ! suntem curiosi cum te-ai strecurat prin scoala . si poate

ne spui unde ai terminat studiile superioare in eventualitatea ca le ai ! iti multumim anticipat
12.   Hiiiiiiiiii trimis de
(22 iul 2008, 13:32:00
hiiiiiiii hiiiiiiiii aveti dreptate.... pe cine sa invatati.......daca au bani toti debili au 10.. felicitari ca ati terminat o facultate si guvernu sa aiba grija sa va repartizeze fara examen......ca toti sunteti buni.....
13.   "repetentii" oricum nu vor preda in invatamant trimis de
(22 iul 2008, 13:32:55
de ce considerati ca ei sunt oglinda invatamantului romanesc? acesta nu este un examen de evaluare a personalului didactic. este un examen prin care un absolvent de facultate poate obtine sau nu un post in invatamant. si cine il obtine il merita (de obicei). nu discut faptul ca se mai fac aranjamente. se fac, dar nu multe, caci nimeni nu e prost sa dea mii de euro ca sa aiba pe urma un salariu de nici 10 milioane. si nici nu-si permite multa lume sa plateasca banii acestia. marea majoritate a notelor sunt pe merit.
14.   Coruptie trimis de
(22 iul 2008, 13:34:48
coruptia se invata din scoala.incepe din clasa a viia cand incep texele cu subiect unic.Atunci se strang bani sa se ia tezele cu subiect unic cu note mari.Elevii numai invata deloc pt ca asa ii invata profesorii ,sa se dea bani si iar bani .profesorii aia mai in varsta sunt corupti la maxim.vor bani pt orice fel de lucru care se iveste in cale.sa se decongestioneze invatamantul de asemenea creaturi iar cei care vin sa fie apti sa predea sa inteleagaelevul,sa nu aiba nevoie de ore si sa poata trece examenele si fara bani

15.   MARE CORUPTIE trimis de
(22 iul 2008, 14:14:08
Examene fara rost.Posturile se vand cu mult timp inainte.Inspectorii au nevoie de bani multi.Nu stiti ca va incepe cmpania electorala pentru parlamentare? Cu ce sa-si cumpere generalul postul de deputat si ceilalti colegi ai sai ,daca nu cu banutii copiilor nostri?

setea de putere este nemarginita ,iar noi tot asteptam sa "TRAIM BINE".tTraiesc bine cei ce ne pacalesc mereu ,iar noi ii credem.
16.   Nu mai comentati aiurea trimis de
(22 iul 2008, 14:14:14
De ce in invatamant se dau atatea examene si in permanenta profesorii sunt urmariti si inspectati?! Oare in celelalte domenii responsabilitatile sunt mai putine? Ca n-am auzit sa fie mereu urmariti cei din administratie. Si-au ocupat postul si stau bine mersi la birou, comentand PROFESORII progeniturilor pe care nu sunt capabili sa le educe. Si pe urma tot noi suntem de vina. Si, PACALA sau cum te numesti, nu profesorii va baga mana in buzunar, ci voi singuri faceti asta. Si daca ati ajuns cineva in viata, ati ajuns tot datorita unor oameni numiti PROFESORI.
17.   Iubita facultate trimis de
(22 iul 2008, 15:03:52
Am terminat anul asta facultatea generatia de 3 ani si am dat titularizarea la engleza dar ce credeti ca am facut acea opera la cursuri? NU! Dar in schimb ni s-au bagat tot felul de autori si texte ciudate care in programa de titularizare nici macar nu erau! Cica trebuie studiu individual.....dar totusi iti trebuie si un impuls...gramatica in 3 ani nu a fost aprofundata absolut deloc ba chiar prof ne cereau bani daca vrem sa trecem examenul si asta chiar daca te bazai pe cunostintele tale....Celor care comenteaza sa stiti ca nu e usor sa dai un ex de 4 ore din materia din toti 3 ani sau 4 depinde de generatie,nici prof univ nu sunt mai buni.Eu am luat o nota destul de buna 7.05 dar la literatura totul e subiectiv pana si planul de lectie a fost corectat subiectiv ca doar sunt atatea si atatea modele de unde sa stiu eu dupa care se ghideaza cel care mi-a corectat lucrarea?As vrea sa fac contestatie pt ca stiu ca am scris mai mult dar daca te vad ca ai tupeu s-ar putea sa-mi scada si....
17.1  RE: Iubita facultate trimis de
(23 iul 2008, 09:30:50
Deea, corectarea s-a facut dupa un barem batut in cuie. Daca faci contestatie si nu ai diferenta de un punct intre cele 2 note, ramai cu nota initiala.
18.   Iubita facultate trimis de
(22 iul 2008, 15:14:15
Ai dreptate Deea si eu am terminat acum in generatia de trei ani si profesorii treceau prin materie de parca noi eram niste roboti si trebuia sa asimilam totul pe fuga si adevarul e ca la literatura si didactica totul e subiectiv fii sigura ca cei care au corectat lucrarile sunt de pe vremea comunismului cand nici macar nu ti se cerea modulul psiho-pedagogic dar ei au modelul lor de plan de lectie si il urmeaza pe acela cu sfintenie. Eu am terminat facultatea cu 9.20 la fara taxa in fiecare an cu bursa si fara sa dau spaga si la ce-mi ajuta??? Ca altii cu o pregatirea mai slaba dau bani si mi-au luat locul........... si trebuie sa mai astept.......dar pana cand? Vedeti de asta se duc tinerii nostri intelectuali in alte tari la munca pt ca aici nu sunt recunoscuti, cati dintre autorii romani nu au fost intai recunoscuti in strainatate ca mai tarziu sa-si dea seama si romanul de valoare lor?
18.1  RE: Iubita facultate trimis de
(22 iul 2008, 16:59:44
Fetelor, sper din tot sufletul, ca "investitiile" pe care le-ati facut in profesori sa nu incercati sa le recuperati de la viitorii elevi. Poate macar voi veti schimba ceva in Sistemul asta nenorocit numit invatamant...
19.   Jos u tot trimis de
(22 iul 2008, 17:27:34
iubita facultate trimis de ADRIANA (2008-07-22, 15:14:15)

Ai dreptate Deea si eu am terminat acum in generatia de trei ani si profesorii treceau prin materie de parca noi eram niste roboti si trebuia sa asimilam totul pe fuga si adevarul e ca la literatura si didactica totul e subiectiv fii sigura ca cei care au corectat lucrarile sunt de pe vremea comunismului cand nici macar nu ti se cerea modulul psiho-pedagogic dar ei au modelul lor de plan de lectie si il urmeaza pe acela cu sfintenie. Eu am terminat facultatea cu 9.20 la fara taxa in fiecare an cu bursa si fara sa dau spaga si la ce-mi ajuta??? Ca altii cu o pregatirea mai slaba dau bani si mi-au luat locul........... si trebuie sa mai astept..

19.1  RE: Jos u tot trimis de
(23 iul 2008, 17:35:09
Sa inteleg ca din moment ce mi-ai copiat textul ma critici sau esti de acord cu mine? In toti anii de scoala si facultate am invatat ca in materiile ce cuprind "limbi si literaturi" nimic nu este obiectiv toata evaluarea si notarea se face in mod subiectiv.Asa ca Deea daca ai luat 7.05 fii fericita bine ca nu ai luat mai putin sper sa-ti gasesti si tu un loc in sistem si poate ai sa ajuti la schimbarea lui.
20.   BINA CA S-AU DUS LA EXAMEN!!!! trimis de
(22 iul 2008, 17:44:15
MAI MULT DE JUMATATE DIN PROF.MAI VECHI NU AU DAT EXAMEN DE TITULARIZARE SAU AU VENIT DE LA TARA IN ORAS ,TOATE FIIND POSIBILE IN ANII 1990,CAND SE PREZENTAU LA I.S.J. DOAR CU UN DOSAR SI REZOLVAU TOTUL.E USOR SA JUDECI .

ESTE FOARTE GREU SA DAI UN EXAMEN DE TITULARIZARE MAI ALES CELE NATIONALE CUM SUNT IN ULTIMII ANI,SUNT TERMINATOARE.NUMAI CINE NU A FOST NU STIE.
21.   Nu generalizati trimis de
(22 iul 2008, 17:58:52
Un lucru este cert examenul de titularizare este dificil, dar nu imposibil. Poate ca sunt cativa care isi aranjeaza examenul, insa majoritatea celor care au luat peste 7 au luat pe drept. Daca ai fost bun in facultate si ai invatat si materia pt titularizare atunci examenul acesta este chiar usor. Este un ex pt PROFESORI si nu un ex la facultate, asa ca pretentiile sunt mai mari. Cine este bun ia acest ex cu nota mare, cine nu mai invata si da pana obtine un post. Asta e!

Dar nu uitati ca daca nu ar fi acesti PROFESORI REPETENTI atunci voi nu ati sti sa comentati atat de frumos despre ei. Toti avem nevoie de ei ca sa ajungem intelectuali, asa ca nu mai blamati profesorii.
22.   Pe merit trimis de
(22 iul 2008, 18:11:58
Am luat o nota f mare, 9.50 si nu am dat nici un ban, nu am copiat, ci doar am invatat. Dau de mai multi ani si am luat peste 8 in fiecare an asa ca se poate. Ghinionul meu ca nu sunt posturi titularizabile la disciplina la care sustin ex, ci doar 1 sau 2. Dar asta e, daca esti bun vei reusi, daca nu fa altceva la care sa nu dai ex. Asa ca nu mai jigniti pe cei care au invatat nopti intregi si au luat notele pe merit. Fiecare cu meseria lui asa ca lasati comentariile si mai bine cititi o carte!
23.   AL P(UH)ONSO... trimis de
(22 iul 2008, 18:43:32
Ziarista de conjunctura, ar trebui SA-TI CERI SCUZE PUBLIC in fata tuturor profesorilor pentru un asemenea titlu DE MAHALA, precum si ziarul asta de partid al vostru, MURITORULde SUCEAVA !!! Si asta, CAT MAI REPEDE !!! Oricum, n-o vei face, pentru ca nu aveti nici macar atata onoare si responsabilitate pentru ce scrieti.
24.   Sa-ti ceri scuze public trimis de
(22 iul 2008, 19:31:52
Asa ar fi corect sa procedeze domnisoara ziarista. Vom vedea daca are macar un dram de demnitate in ea si poate isi va cere scuze. Oare ce spun acum fostii profesori ai domnisoarei despre acest articol? Cred ca sunt multumiti de rodul muncii lor!

Monitorul ajunge un ziar de scandal si decade cu astfel de angajati, pentru ca acestia nu sunt jurnalisti, ci doar niste persoane care doresc cu orice pret sa scrie un articol.
25.   Repetenta trimis de
(22 iul 2008, 19:39:39
Domnisoara Oana ai vazut lucrarile de 1 si 2? Pe ce te bazezi atunci cand spui ca nu au scris nimic, faci parte din comisie si ai acces la lucrari? Poate au scris dar nu a fost luat in considerare, ca mi se pare absurd sa dai foaia goala si sa fii constient ca iei 1 si sa nu te retragi. Foarte multi candidati s-au retras dupa o ora, tocmai din acest motiv ca sa nu fie facuti de rusine. Asa ca ...asta nu e presa!
26.   Profesori picati la titularizare ??????? trimis de
(22 iul 2008, 20:03:47
eu unu sunt elev si nu stiu ce sa zic de cei care au picat la mine in liceul sunt profesori foarte bine pregatiti si nu cred ca ar putea pica vreunul acest examen de titularizare deoarede in liceul sunt chiar elevi olimpici aceasta dovedeste ca nu este cazul de asemenea profesori. cred ca acesti profesori care au picat sunt probabil de la tara si nu mai dau foarte multa importanta studiului si informarii cu ceea ce este nou in materia pe care o predau (au ramas cu ce au invatat la facultate si atat nici un curs in plus pentru reactualizarea cunostintelor). totusi acesti profesori nu cred ca armai trebui sa apara in fata elevilor sa le impuna reguli si sa le dea informatii dupa care vor cere si evaluare de la elevi....nu este corect ca un profesor cu cunostinte sub media admisa sa mai poata cere socoteala elevilor despre ceea ce stiu din materia care este predata la clasa de un asemenea profesor. elev la Col tehn "Petru Musat"SV
26.1  RE: Profesori picati la titularizare ??????? trimis de
(22 iul 2008, 21:44:43
DZU, cu gramatica ce-ai avut? Esti olimpic? Halal profesori ai....

Prietenii stiu de ce....
27.   Meci mediatic trimis de
(22 iul 2008, 21:06:42
Bucuresti, 22 iul /Agerpres/ - Un numar de 412 candidati care au participat, �n Bucuresti, la concursul pentru ocuparea posturilor vacante din �nvatam�nt au luat note mai mici de 5, iar note �ntre 5 si 5,99 au primit 836 de candidati, �nainte de contestatii, potrivit unui centralizator al Inspectoratului Scolar al Municipiului Bucuresti.

Se pare exista un "meci" mediatic �ntre capitala si provincie. Vedeti stirea de la Realitatea TV, in care sunt nominalizate judetele Suceava si Botosani. Se face precizarea ca peste 200 de candidati, din judetul Suceava, au obtinut note sub 5 la titularizare. Nu se aminteste nimic de Bucuresti sau de alte judete. Rezultatele sunt cu mult mai dezastruoase. Cred ca e o revansa... dupa rezultatele de la Bac.
28.   Rusine trimis de
(22 iul 2008, 21:52:26
As fi curios sa stiu ce profesie aveti? Si daca ati dat vreodata ex pt a ocupa un post, si aici ma refer la ex national nu doar la interviu si CV? Daca nu va convine profesorii care va invata copiii mergeti cu ei in strainatate ca acolo o sa ajunga intelectuali. Da, revolta clasa intelectualilor pt ca nu este vina noastra ca elevii sunt cum sunt si sa nu mai vb de parinti care au pretentii de la noi sa facem din copilul lor un geniu, cand el este slab dotat intelectual.Daca va conveni programul nostru si renumeratia atunci veniti in Sistem. De ce sa munciti 40 de ore pe saptamna, mai bine stati degeaba. Stiti cate ore se munceste si acasa cu proiecte, cu scheme, cu testari in fiecare an si sa nu mai vb si despre nervii pe care-i aculam dupa o ora cu distinsii dvs copii. Saracii copii si parinti, ce nenorociti de profesori au! Vai cea mai joasa clasa a societatii sunt profesorii, cei mai inculti, cei mai ingamfati, cei mai cei.. Doamne!RUSINEEEEEEEEEEEEEEEEEE
28.1  RE: Rusine trimis de
(22 iul 2008, 23:02:10
"Daca nu va convine profesorii" ," Da, revolta clasa intelectualilor " . "Daca va conveni programul nostru" , "Vai cea mai joasa clasa a societatii sunt profesorii". Adica?
28.2  RE: Rusine trimis de
(22 iul 2008, 23:32:28
Al dracului ochi mai ai.....

Prietenii stiu de ce....

P.S. Daca nu scria, filfizon ramanea?

Prietenii stiu de ce....
29.   Bataia lui Dumnezeu... trimis de
(22 iul 2008, 22:04:41
Se vaicaresc profii(de la profitori) ca dau examene si le este greu. HA,HA,HA....dau si ei 4 examene (ex=exemplu, pentru cunoscatori), definitivat, titularizare, gradul II si gr.I si apoi (UNII) dorm in papuci. Ocupa, pe merit sau NU, un post si sunt "Dumnezeu pe pamant". Recunosc ca au facut facultatea acum N ani si ca nu sunt obligati(sau nu pot) sa mai tina minte ce au invatat sau chiar nu era folositor ceea ce au invatat. ATUNCI DE CE ATI MAI INVATAT? SAU LA CE VA AJUTA? CINE SA CEARA REFORMA IN INVATAMANT(badea Gheorghe de la coada vacii)? Daca un parinte are salariul cat al lor sau mai mare ii roade invidia si incep "razboiul",nu cu parintele ci cu elevul.SALARIILE NU SUNT DE PLANS, CUM LASA EI SA SE INTELEAGA(am aratat in alte postari ca au salarii si de 3200Ron/luna-sursa Fisa fiscala),DAR "CERSESC" TOT FELUL DE "ATENTII" SI-I FAC "PRAF" PE CEI CARE NU COTIZEAZA. CEI CARE NU AU ASEMENEA "OBICEIURI" SUNT MARGINALIZATI SI DISCREDITATI.

Prietenii stiu de ce....
29.1  RE: Bataia lui Dumnezeu... trimis de
(22 iul 2008, 22:33:28
Nu va ajung posturile din invatamant? Sun posturi si in alte domenii, in constructii se castiga foarte bine(cam 750-1000euro). De ce nu faceti"sapaturi" sa vedeti cate catedre sunt la o scoala, cate sunt ocupate, cate libere SI CATE SE COMUNICA LA ISJ PENTRU TITULARIZARE? Recunosc ca au uitat(sau nu pot tine minte) ce au invatat in facultate( acum N ani) sau ca NU LE FOLOSESTE LA NIMIC CE AU INVATAT. DE CE NU PROPUNETI SCHIMBAREA SISTEMELOR DE INVATAMANT(liceeal si universitar)? Ne intrebati cate examene (repet ex.=exemplu) am sustinut, iar eu va spun ca sunt domenii de activitate cu examinari trimestriale, semestriale, anuale [e-on, SNCFR, Societati (multi)Nationale], iar aceste examene sunt criterii de salarizare si incetarea relatiilor contractuale. Examene psihologice periodice (la 1,2,3-6 luni)ADEVARATE, nu ca cele de la inceputul anului scolar...

Daca suntem prosti e si "meritul" vostru. Prietenii stiu de ce....
29.2  RE: Bataia lui Dumnezeu... trimis de
(22 iul 2008, 22:48:48
Ce va faceati daca nu erau copii nostrii? Unde "prestati"? La burat piatra pe terasamentele CFR, la capsuni in Spania, in Administratia Publica sau cautati locuri mai "calde" in Politie, vama, etc?Teapa!!!! Si acolo se dau examene!!!????

Va suparati ca suntem "atintiti" asupra invatamantului, e normal sa fie asa. VOI SUNTETI CEI CARE NE FORMATI(buni sau rai,destepti sau prosti) SI REZULTATELE MUNCII VOASTRE STA SI IN REZULTATELE EDUCATIEI SI MUNCII NOASTRE CA INDIVIZI DAR SI CA SOCIETATE.

Asa ca acceptati si impacti-va cu bataia lui Dumnezeu(pentru unii) si nu ne mai "buzunariti", apropiati-va de elevi, invatati(mai intai voi) alaturi de ei, aratati ca sunteti urmasii acelor dascali ce erau mandria urbei/satului. Daca nu stiti cum, cautati printre colegii vostrii. MAI SUNT CADRE DIDACTICE ADEVARATE, RESPECTATE SI RESPECTABILE SI CARE MERITA TOATA STIMA SI RESPECTUL VOSTRU, AL ELEVILOR SI AL NOSTRU, AL PARINTILOR. Prietenii stiu de ce....
29.3  RE: Bataia lui Dumnezeu... trimis de
(22 iul 2008, 22:53:54
ERATA: SI REZULTATELE MUNCII VOASTRE STAU SI IN REZULTATELE EDUCATIEI SI MUNCII NOASTRE CA INDIVIZI DAR SI CA SOCIETATE.

Scuze, mai gresesc si eu..... Prietenii stiu de ce....:D
29.4  RE: Bataia lui Dumnezeu... trimis de
(23 iul 2008, 09:57:23
ESTI IDIOT JALNIC. Nimic din nenumaratele tale postari NU ARE SUPORT real. NE ESTE JENA, noua, ca societate, sa avem ASEMENEA SPECIMENE PRINTRE NOI. Ca tine.
29.5  RE: Bataia lui Dumnezeu... trimis de
(23 iul 2008, 12:37:06
Daca "Nimic din nenumaratele tale postari NU ARE SUPORT real. " de ce se regasesc in realitate (si mai sunt si comfirmate/recunoscute de cei corecti)? Daca va este jena "sa avem ASEMENEA SPECIMENE PRINTRE NOI" de cenu corectati "procesul tehnologic"?

Lezati de comenturile mele sunt doar cei cu musca pe caciula.....

Prietenii stiu de ce....
30.   Fara rost... trimis de
(23 iul 2008, 09:18:13
Sincer as fi gasit un titlu mai bun pentru articol dar n-are rost, nu asta e problema.Sunt curios din fire si m-am uitat nitel pe subiectele de titularizare de la o anume disciplina.Am ramas uimit de modul de formulare a unor subiecte.Am avut curiozitatea sa ma uit si pe baremul de corectare si iar am ramas uimit.Concluzia: in facultate se face doar tangential ceea ce se cere la examen iar in manualele scolare nu se intra niciodata in asemenea amanunte ce tin mai mult de domeniul cercetarii .
31.   Tot fara rost trimis de
(23 iul 2008, 09:34:23
Mi se pare aberant ca se fac generalizari in comentarii,fiind inclusi toti profesorii.Am stat de vorba cu un profesor pensionar,de anul acesta, si mi-a marturisit ca subiectele de anul asta au fost cel putin la disciplina lui(geo) nu le intelege.Pe unele ca formulare (forme de aglomerare RURALA ?) altele ca relevanta pentru examinatori pe motiv ca cel putin pana acum atat la nivel gimnazial si liceal in cei 39 de ani de predare nu a intalnit asemenea chichite.Sper ca totusi nu e depasit profesorul meu. Pe vremuri , de mult apuse , am participat la olimpiada de geografie , si am avut rezultate ok.Azi am ramas atasat invatamantului desi munca m-a indreptat spre alt domeniu de activitate.
32.   O concluzie. trimis de
(23 iul 2008, 09:52:02
Sunt cadru didactic titular de 10 ani si doresc sa dau un sfat profesorilor: fara etica si tinuta morala nu veti reusi niciodata sa faceti EDUCATIE!!!! Si invatati sa comunicati cu elevii si sa le obtineti astfel respectul. Respectul se castiga, nu se cerseste. Mi-e jena cand citesc mesaje din partea parintilor nemultumiti ca trebuie sa dea spaga sau se lovesc de anumite atitudini. Inseamna ca printre noi se gasesc profesori ce nu au nimic in comun cu aceasta meserie. De asemenea, doresc sa felicit profesorii ce isi fac meseria cu pasiune si profesionalism. Voi sunteti speranta copiilor si a parintilor. Tineti-o tot asa!!! Elevii va pot considera un model valoric.
33.   Pentru 60 trimis de
(23 iul 2008, 12:38:37
Daca "Nimic din nenumaratele tale postari NU ARE SUPORT real. " de ce se regasesc in realitate (si mai sunt si comfirmate/recunoscute de cei corecti)? Daca va este jena "sa avem ASEMENEA SPECIMENE PRINTRE NOI" de cenu corectati "procesul tehnologic"?

Lezati de comenturile mele sunt doar cei cu musca pe caciula.....

Prietenii stiu de ce....
34.   Pentru Raluca trimis de
(23 iul 2008, 17:28:47
Eu inteleg ca a existat un barem strict in corectarea lucrarile dar totusi eu am dubii: cum ar putea fi corectat subiectul de literatura (limba engleza) sa fie corectat obiectiv? Fiecare profesor are propriile lui conceptii si daca tu cumva il contrazici s-a cam zis cu tine... In al doilea rand: cate modele de plan de lectie nu exista? Eu de unde sa stiu care e cel din barem? Eu l-am realizat dupa modelul mentorului.... si nu am rezolvat nimic pt ca desi am luat 7.05 nu ma incadrez la un post de titular ...
35.   Pentru un Nebun trimis de
(23 iul 2008, 17:48:00
Nu ne ajung posturile din invatamant! De ce sa lucram in alta parte daca sunt altii mai prosti decat noi care o pot face. Noi suntem intelectuali si muncim doar cu mintea unor prosti, fara munca fizica care este rezervata doar celor slab dotati intelectual. Asa ca eu o sa raman in invatamant si tu o sa muncesti din greu pentru mine ca sa duc eu o viata buna. Spor la treaba! Ii astept pe copiii tai la meditatii!Munca fizica, la capsuni, pe santiere totul e pentru tine,aici trebuie forta, nu intelect sau vino in invatamant ca sa ai timp liber si multi bani!HAAAAAAAAAAAAAAaaa
35.1  RE: Pentru un Nebun trimis de
(23 iul 2008, 17:58:39
Subsriu.....

Acum inteleg de ce nu vor(unii) cei din invataman ca si copii nostrii sa fie educati sau mai destepti ca ai lor.....

Domnia si prostia.....

Unde cotizez?

Prietenii stiu de ce....
36.   UN NE Bun trimis de
(23 iul 2008, 18:25:51
Nu are importanta unde cotizez, ci cat cotizezi! asa ca astept ca vreau sa-mi schimb masina si poate sa-mi mai fac o casuta, ca doar prosti sunt multi in Sv care vor ca copilasii lor dragi sa termine macar liceul.HAAAAAAAAAAAAAA

Ce bine e invatamant!!!!!!!1

DACA toti am fi educati atunci cine sa mai munceasca pentru , asa legea firii.HHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAHHH
37.   PENtRU UN NEBUN trimis de
(23 iul 2008, 18:32:01
ERATA

Nu are importanta unde cotizezi, ci CAT cotizezi!.....................

La munca de jos! Ca suntem prea multi intelectuali si chiar nu mai este loc.

Apropo, mai vreau cativa euro si pentru titularizarea din 2009, ca m-am plictist de liceul asta si as vrea la altul.Poate ma ajuta ti! Va rog!!!!!!!!!!!!

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie

HaiHui prin Bucovina

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei