Sistemul informatic al cardului de sănătate este indisponibil, miercuri, pentru a treia zi consecutiv, Casa Națională de Asigurări de Sănătate precizând că, în acest timp, furnizorii de servicii medicale aflați în contract cu casele de asigurări de sănătate pot acorda asiguraților servicii offline, scrie Mediafax.”CNAS precizează că, în conformitate cu reglementările legale în vigoare, serviciile medicale acordate offline vor putea fi raportate și validate de sistemul informatic în termen de trei zile lucrătoare după cea în care s-a acordat serviciul respectiv, astfel: pentru serviciile acordate în cursul zilei de luni, 10 octombrie 2016, raportarea și validarea se poate face până joi, 13 octombrie 2016, orele 23.59; pentru serviciile acordate în cursul zilei de marți, 11 octombrie 2016, raportarea și validarea se poate face până vineri, 14 octombrie 2016, orele 23.59; pentru serviciile acordate în cursul zilei de miercuri, 12 octombrie 2016, raportarea și validarea se poate face până luni, 17 octombrie 2016, orele 23.59″, potrivit unui comunicat de presă al Casei Naționale de Asigurări de Sănătate postat, miercuri, pe site-ul instituției.





