TOYOTA - Programul Rabla 2020
TOYOTA - Programul Rabla 2020
TOYOTA - Programul Rabla 2020
 
sâmbătă, 24 nov 2007 - Anul XII, nr. 280 (3652)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,873 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,0969 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
PNL
PMP
PSD
PRO Romania
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Prima campanie publicitară a Bursei de Valori

Duminică, 25 Noiembrie 2007 (15:16:10)

 Bursa de Valori Bucureşti a început sâmbătă o campanie publicitară, prima de la înfiinţare, la1 aprile 1995, pentru a promova piaţa de capital şi încuraja investiţiile la bursă.
 
  "Cu un an în urmă, Bursa de Valori Bucureşti a efectuat un sondaj din care a reieşit că respondenţii cunoşteau foarte puţine elemente ale activităţii bursiere. Urmare a acestor rezultate, Departamentul de Relaţii Publice şi Marketing a decis începerea unei campanii structurată pe două direcţii strategice. Pe de o parte am organizat un road-show pentru a discuta direct cu factorii de decizie din companiile eligibile să se listeze, iar pe de alta parte am iniţiat această campanie în mass media pentru a determina publicul larg să îşi îndrepte atenţia către piaţa de capital", se rată într-un comunicat al Bursei.

Director general al Bursei de Valori Bucureşti, Stere Farmache, a declarat că prin derularea campaniei se urmăreşte ca acest tip de investiţii să devină mai uşor de înţeles, accesibil şi agreabil pentru cei care se gândesc la economiile lor.

"Ca instituţie centrală a pieţei de capital din România considerăm că este de datoria noastră să explicăm rolul pieţei de capital, de a crea cadrul pentru ca acele companii care reprezintă motorul economiei să se finanţeze devenind în acelaşi timp mai transparente, şi pentru ca populaţia să işi plaseze cât mai eficient resursele financiare", a afirmat Farmache.

Campania se desfăşoară în perioada 24 noiembrie - 21 decembrie şi va fi reluată în 2008. Pentru prima etapă este prevăzută difuzarea a două spoturi TV.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Prima campanie publicitară a Bursei de Valori.
 Vizualizări articol: 353 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Prima campanie publicitară a Bursei de Valori0.05

Shopping City Suceava
Facos Suceava
Iulius Mall Suceava
MedClinic
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Toyota - Programul Rabla 2020
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Ultima ora

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei