Bono, Benicio Del Toro, Penelope Cruz şi Javier Bardem se numără printre celebrităţile care apar în Lazarus Effect Campaign, al cărei scop este strângerea de fonduri în favoarea persoanelor din Africa infectate cu virusul HIV, informează contactmusic.com.
Starurile din această campanie sunt filmate în timp ce prezintă diverse obiecte care pot fi achiziţionate pentru suma de 40 de cenţi, acesta fiind, de altfel, costul zilnic al medicamentelor care îi pot ajuta pe pacienţii infectaţi cu HIV să supravieţuiască încă o zi.
În reclama care însoţeşte această campanie, Bono prezintă o pălărie, Penelope Cruz - un pachet de gumă de mestecat, Javier Bardem - un ruj de buze, iar Benicio Del Toro - o colecţie de timbre.
Totodată, Jane Lynch, starul serialului "Glee", oferă heliu pentru baloane, Julia Louis-Dreyfus - o mustaţă falsă, iar Orlando Bloom - un câine făcut din baloane colorate.
Videoclipul acestei campanii se încheie cu Bono, solistul trupei U2, care spune: "Două pastile pe zi reprezintă lucrul de care ai nevoie pentru a rămâne în viaţă dacă eşti infectat cu virusul HIV. Aceste pastile costă aproximativ 40 de cenţi pe zi".