Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
luni, 14 mai 2012 - Anul XVII, nr. 109 (5014)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9765 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6373 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Opel introduce pe noul Astra OPC un șasiu sportiv

Opel a proiectat un şasiu de înaltă performanţă, exclusivist și cu reale calități pentru o mașină sport. Creat pentru a oferi noului Astra OPC o dinamică laterală şi o manevrabilitate excelentă, șasiul completează motorul puternic de 280 CP, care dezvoltă un cuplu de 400 Nm. Şasiul echipat cu amortizoare ZF Sachs dispune de mai multe elemente decisive care îmbunătăţesc dinamica de conducere a autovehiculului: suspensia faţă de înaltă performanţă (HiPerStrut), şasiul mecatronic FlexRide, diferenţialul autoblocabil mecanic şi frânele Brembo.

Şasiul a fost îmbunătăţit suplimentar cu ajutorul jantelor de 19” din aliaj, incluse în dotarea standard, împreună cu pneuri tip 245/40 ZR.

Şoferul poate alege între trei moduri sportive diferite, fiecare oferind o experienţă unică şi specifică de conducere de înaltă performanţă. Modul Standard oferă performanţă completă şi confort permanent în situaţiile de conducere de zi cu zi. Chiar şi în acest mod, modelul Astra OPC se descurcă excelent în viraje şi iese în evidenţă prin intermediul sistemului de direcţie cu reacţii rapide şi înclinarea minimă a caroseriei. Prin simpla atingere a unui buton, modul Sport modifică setările suspensiei pentru a spori rigiditatea, măreşte agilitatea, reducând mişcările de ruliu şi permite un răspuns direct al sistemului de direcţie.

Modul OPCoferă cea mai avansată experienţă de conducere: sistemul de direcţie oferă un răspuns mai direct faţă de modul Sport, precum şi acceleraţia, iar şasiul este setat pentru a oferi performanţă maximă. Iluminarea panoului de instrumente se schimbă în culoarea roşie pentru a semnaliza că autovehiculul se află în modul OPC.

Faţă de modelul GTC Astra de 180 CP, inginerii OPC au crescut rigiditatea arcurilor standard cu aproximativ 30% şi au micşorat garda la sol cu încă zece milimetri, poziţionând autovehiculul şi mai aproape de carosabil.

Asemenea sistemului FlexRide, sistemul de control al stabilităţii ESP oferă trei moduri diferite de funcţionare după cât de dinamic şi sportiv este stilul de conducere al şoferului. Setarea standard presetată, care a fost optimizată pentru modelul OPC, oferă un nivel maxim de siguranţă în situaţiile de conducere de zi cu zi, fără ca şoferul să piardă controlul autovehiculului. 

Modul Competitiv ridică pragul la care intervin sistemele automate. Cu toate acestea, atunci când autovehiculul se află la limita unei situaţii periculoase, acesta va fi stabilizat de sistemul de frânare.

Sistemul ESP este dezactivat atunci când butonul ESP este ţinut apăsat timp de peste cinci secunde, intrând astfel în modul ESP-oprit.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Opel introduce pe noul Astra OPC un șasiu sportiv.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 465 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Opel introduce pe noul Astra OPC un șasiu sportiv0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei