Citroën se înnoieşte în clasa mini cu o versiune restilizată. La trei ani de la prima apariţie în public a juniorului C1, producătorul francez a împrospătat imaginea modelului urban.
Acesta este disponibil în România din iunie la un preţ de pornire de 8.190 de euro cu TVA inclus - pentru versiunea în trei uşi, şi motorizarea 1.0i de 68 cai putere. Modelul cu motor diesel are un preţ de bază de 10.550 de euro cu TVA. Caroseria dispune acum de două noi culori, gri şi albastru Mica.
Pentru că la interior nu era mare lucru de modificat, francezii au umblat puţin la consola centrală şi au aplicat câteva schimbări decorative care ţin mai mult de gustul şi rafinamentul celor care le-au ales. C1 Facelift va avea şi o versiune de top dotată cu scaune din piele Alcantara, un nou instrumentar de bord, mânere cromate şi aeratoare satinate.
Paleta de motorizări este aceeaşi ca şi până acum. Micul model poate fi animat unitatea pe benzină de 1.0 litru - 68 cai putere (consum mediu 4.5 l/100 km) sau dieselul de 1.4 litri - 54 cai putere (consum mediu 4.1 l/100 km). Propulsoare sunt cuplate la o cutie manuală cu cinci trepte. Versiunea pe benzină dispune opţional de o transmisie automată cu cinci rapoarte denumită SensoDrive.
Una din cele mai interesante noutăţi la C1 Facelift este prezenţa sistemului ESP, controlul electronic al stabilităţii, disponibil pe lista dotărilor opţionale.
Citroën a operat unele mici modificări la portbagaj, cu scopul de spori accesibilitatea la „raionul” bagajelor.
Schimbările aduse exteriorului pot fi numărate pe degete, dar sunt vizibile şi concentrate doar la partea frontală.