Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
sâmbătă, 7 feb 2009 - Anul XIV, nr. 30 (4016)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9764 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,65 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   6 imagini |   ø fişiere video

Citroën se întoarce în segmentul premium cu DS Inside Concept

Citroën reînvie linia de modele premium DS. Pentru mulţi dintre clienţii mărcii franceze abrevierea DS nu semnifică mai nimic, însă acum mai bine de trei decenii în urmă ea reprezenta vârful inovaţiei şi etalonul calităţii pentru industria auto din Franţa şi nu numai. Peste 1,5 milioane de exemplare au fost vândute în întreaga lume între 1955 şi 1975, un succes copleşitor pentru un sedan cu un design mai puţin convenţional.

Trecutul poate fi un bun exemplu pentru un nou început, este exact ceea ce Citroën aplică în prezent odată cu relansarea gamei de vehicule premium DS.

La vremea respectiva prescurtarea DS avea diverse interpretări, însă iniţialele vin de la cuvântul „Déesse” care în limba franceză înseamnă zeiţă, în timp ce actualul DS reprezintă prescurtarea de la englezescul "Different Spirit".

Noul val va fi reprezentat de o serie de modele denumite DS3, DS4, şi DS5 primul artizan al gamei premium fiind deocamdată un concept -DS Inside, ce va fi prezentat în premieră la începutul lunii martie la Salonul Auto de la Geneva. Acesta se bazează pe aceeaşi filozofie de design avangardist, caracteristică mărcii Citroën, însă se distinge prin liniile precise ale exteriorului, accesorii de calitate, atenţia acordată detaliilor şi finisajelor. Primul din cele trei vehicule care va intra pe piaţă va fi DS3, lansarea fiind prevăzută pentru 2010. Acesta va readuce producătorul francez, după o pauză de 35 de ani, în elita constructorilor de maşini premium.

Potrivit unor surse din interior, linia de automobile DS nu va înlocui generaţiile actuale C3, C4, C5, ci va ocupa un loc distinct, o poziţie de top, în cadrul ofertei francezilor. În ceea ce priveşte DS Inside, acesta prefigurează viitorul DS3, un vehicul urban de dimensiuni mici ce va concura pe acelaşi segment cu Alfa Romeo Mi.To, Mini Cooper şi viitorul Audi A1.

Conceptul afişează noul logo Citroën, care transmite intrarea într-o eră modernă a producătorului din Hexagon. Schimbarea siglei are loc la 90 de ani de la înfiinţarea companiei de către Andre Citroën.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Citroën se întoarce în segmentul premium cu DS Inside Concept.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 871 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Citroën se întoarce în segmentul premium cu DS Inside Concept0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei