Un fals angajat al BNR a păcălit o femeie, pe care a convins-o să trimită 25.000 de lei în conturi ”sigure”



Un fals angajat al BNR a păcălit o femeie, pe care a convins-o să trimită 25.000 de lei în conturi ”sigure”
Un fals angajat al BNR a păcălit o femeie, pe care a convins-o să trimită 25.000 de lei în conturi ”sigure”

O femeie în vârstă de 48 de ani, din Vicovu de Sus, și-a luat o țeapă de proporții, fiind convinsă de un fals angajat BNR să vireze în conturi ”sigure” nu mai puțin de 25.000 de lei.

Înșelăciunea a avut loc în cursul zilei de miercuri, 12 noiembrie. În jurul amiezii, femeia a fost contactată de un bărbat, care i-a transmis că este parte vătămată într-o fraudă comisă de o altă persoană.

Necunoscutul a redirecționat apelul către un așa-zis angajat al BNR, care i-a pus mai multe întrebări cu privire la cardurile, împrumuturile și sumele actuale de pe cardul său de la BRD.

Mai mult, i-a transmis că fiind persoană vătămată, banii pe care îi deține cash trebuie trecuți printr-un proces pentru a fi declarați, deoarece urmează să-i fie făcută o percheziție domiciliară.

În naivitatea ei, femeia a spus că are în casă suma de 28.000 de lei.

Falsul angajat al BNR i-a spus că singura metodă pentru a-și proteja banii este aceea de a merge personal la un ATM de la Iulius Mall Suceava și să depună toată suma acolo.

Apelantul a avut grijă să-i atragă atenția femeii să nu meargă alături de rudele de gradul I, nici măcar alături de soț și să nu discute cu nimeni despre acest aspect pentru ca totul să fie confidențial,

punând acest aspect pe fondul păstrării confidențialității.

Femeia a plecat spre Suceava împreună cu fratele său, iar la solicitarea falsului agent BNR a ținut apelul deschis pe parcursul drumului.

Ghidată prin telefon, femeia a ajuns la ATM-ul indicat, iar după ce a primit un cod QR pe aplicația whassapp l-a scanat la aparat și a introdus mai multe tranșe de bani de câte 5.000 de lei, primind și câte o chitanță după fiecare operațiune.

După ce s-a văzut cu banii în conturi, falsul agent BNR a închis și apoi nu a mai răspuns la telefon, iar femeia și-a dat seama că a fost victima unui escroc, motiv pentru care a mers la Poliție și a depus reclamație.



Recomandări

Suceveni lăsați fără banii din cont după ce au accesat un link capcană, în timp ce încercau să vândă produse

Suceveni lăsați fără banii din cont după ce au accesat un link capcană, în timp ce încercau să vândă produse
Suceveni lăsați fără banii din cont după ce au accesat un link capcană, în timp ce încercau să vândă produse

Cockteil…cu amor, umor și poezie. Misterele Mariei Tănase