Primăria Fălticeni a prelungit, până pe data de 31 ianuarie 2013, termenul pentru depunerea documentelor necesare la atribuirea locurilor în parcările de reședință din municipiu. Repartizarea se va face în baza Regulamentului de atribuire a locurilor de parcare în municipiul Fălticeni, aprobat de Consiliul Local Fălticeni în data de 28 noiembrie 2012.
Potrivit procedurii de atribuire/licitație a locurilor de parcare de reședință, solicitanții vor depune la Primăria municipiului Fălticeni o cerere, documente privind domiciliul (copie BI/CI, actul de proprietate/folosință a apartamentului (vânzare–cumpărare, donație, închiriere etc.), copie după certificatul de înmatriculare a autovehiculului deținut în proprietate sau în folosință, documente privind dreptul de folosință a autovehiculului (contract de leasing, contract de comodat) după caz, dovada achitării la zi a impozitelor și taxelor locale, a amenzilor și a cotelor de contribuție la cheltuielile asociației de proprietari.
Până la începutul acestei săptămâni au fost depuse la Primăria Fălticeni circa 1.000 de cereri, în municipiu fiind inventariate 1.753 de locuri de parcare.
Parcările de reședință vor fi destinate utilizării de proprietarii/locatarii imobilelor, între orele 15.00-08.00. În parcările de reședință se vor atribui locuri de parcare numai proprietarilor/deținătorilor de autovehicule cu masa maxim autorizată de până la 3,5 tone. Procedura de atribuire/licitație se va realiza de o comisie constituită prin dispoziția primarului municipiului Fălticeni, pe asociații de proprietari.
Tariful stabilit pentru un loc de parcare este de 120 de lei/an/loc de parcare.