Slipul tanga nu mai este la modă



Slipul tanga nu mai este la modă
Slipul tanga nu mai este la modă

Lenjeria intimă a reprezentat mereu un capitol căruia femeile îi acordă foarte mare atenție. Nu de puține ori, sumele de bani rezervate pentru minusculele piese care pot fi admirate doar în intimitate sunt cât se poate de substanțiale.
Și în materie de lenjerie intimă se pare că au loc schimbări cât se poate de surprinzătoare. Doamnele care vor să respecte ultimele tendințe trebuie să știe că slipul tanga nu mai este la modă. Nu mai este sexy, este incomod și, uneori, este considerat chiar vulgar. În acest an, sunt preferabili boxerii pentru femei sau slipurile clasice. De acest lucru sunt convinși englezii, așa cum reiese din rapoartele ce prezintă situația vânzărilor la lenjerie intimă înregistrate în Marea Britanie și care demonstrează faptul că minusculul slip este în cădere liberă. Situații similare sunt înregistrate și în alte țări ale Bătrânului Continent, ceea ce arată că doamnele au întors spatele acestui model de slip. Chiar și experții în domeniul lenjeriei intime i-au definit drept demodați, „incomozi și vulgari”.
Trinny Woodall, prezentatoare a programului difuzat de postul de televiziune BBC „What not to wear” („Ce să nu porți”), a declarat, în cadrul unui interviu acordat tabloidului Daily Mail: „Femeile care poartă tanga și lasă să se vadă din pantaloni sunt dezgustătoare. Faptul că este minuscul nu este sinonim cu a fi sexy. O femeie nu este sexy dacă lenjeria este minusculă, ci prin atitudine, dar și prin modul în care știe să ascundă, nu doar să descopere”, a precizat Woodall.
Pe aceeași lungime de undă se află și modelul Elle MacPherson, care a lansat o colecție de lenjerie intimă și care s-a bucurat de un foarte mare succes. „Este incomod să porți tanga, femeile își doresc slipul clasic”, a precizat topmodelul.
Slipul clasic, preferat de vedete
Preferințele vipurilor și ale specialiștilor se regăsesc, de asemenea, și în cele ale consumatorilor. Potrivit firmei britanice Tns, care se ocupă de studiile de piață, vânzările la lenjeria intimă tanga sunt în ultimii cinci ani în cădere liberă. În 2003, slipurile tanga reprezentau o treime din totalul vânzării de lenjerie din Regatul Unit, în timp ce, anul trecut, au reprezentat doar o zecime. Tot în 2003, englezoaicele au cheltuit o sută de milioane de lire sterline (aproximativ 134 de milioane de euro) pentru achiziționarea de tanga, față de 44 de milioane de lire sterline (aproximativ 59 de milioane de euro) în 2007. În schimb, vânzările la slipul clasic s-au dublat în ultimii doi ani în Regatul Unit. „În prezent, este mult mai trendy să porți lenjerie clasică. Este mult mai comodă decât tanga”, a comentat Elaine Giles, din cadrul Tns.
Potrivit tabloidului Daily Mail, slipul tanga a fost promovat la sfârșitul anilor ’90, când casa de modă Gucci a prezentat unul dintre modelele sale. Din acel moment, slipul tanga a devenit un obiect de lenjerie extrem de popular atât în rândul femeilor obișnuite, cât și al divelor și celebrităților din showbiz. Acum însă, la fel ca și în ceea ce privește creațiile vestimentare, și în materie de lenjerie intimă se înregistrează o revenire către modele clasice, mult mai sobre și mai distinse.