Inedit

Și-a reclamat soțul că merge la bordel



La Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor din Suceava (CJPC) ajung reclamații care de care mai trăsnite, unii suceveni „turnând-și” la CJPC partenerii de viață, viciile acestora și infidelitățile lor.
Astfel, potrivit șefului CJPC Suceava, Elena Oanea, „pe adresa CJPC Suceava sosesc și reclamații dintre care unele ciudate, altele chiar hazlii. Unele dintre acestea sunt doar inedite, putând fi cercetate și soluționate. Altele sunt de-a dreptul trăsnite”. Din ciclul reclamațiilor trăsnite, Elena Oanea a amintit de una în care o doamnă și-a reclamat soțul la Protecția Consumatorilor că frecventează un bordel din scara blocului în care locuiește, în timp ce o altă locuitoare din Suceava se plânge comisarilor pentru protecția consumatorilor că o vecină îi îmbată soțul, iar acesta vine apoi acasă și o bate.
Tot la Protecția Consumatorilor, un sucevean a reclamat că cineva îi fură ouăle din cuibarul găinilor, iar un altul susține că, deși locuiește singur în casă, permanent găsește mâncare gătită pe aragaz. Vecinii sataniști sunt nemulțumirea unui alt sucevean, care s-a decis să ia atitudine și i-a reclamat la CJPC, la fel ca și un consumator nemulțumit că serviciile funerare de spălare, îmbălsămare și îmbrăcare sunt executate de personal necalificat. „Aceste reclamații le înregistrăm, problemele ridicate neintrând în sfera noastră de competență”, a precizat Elena Oanea.
Reclamațiile trăsnite, rare, comparativ cu problemele serioase sesizate de către suceveni
Alte reclamații, inedite și hazlii uneori, sunt înregistrate și cercetate și multe dintre ele se dovedesc a fi chiar întemeiate. „Un cetățean a reclamat că, deși a comandat la o firmă de construcții, cu care a încheiat și un contract de execuție a lucrărilor, un loc de veci cu două locuri, constructorul i-a făcut unul cu trei locuri”, a menționat șeful CJPC. Reclamația s-a dovedit întemeiată.
Potrivit Elenei Oanea, acest tip de reclamații sunt foarte rare, comparativ cu restul nemulțumirilor și problemelor sesizate de către consumatori. „Cele peste 600 de reclamații și sesizări înregistrate anul acesta la CJPC Suceava abordează probleme diverse, serioase, unele foarte complexe. Am înregistrat situații când, în urma cercetării și soluționării unor reclamații, unui singur consumator i-au fost returnate sume mari, de zeci de mii lei noi (sute de milioane de lei vechi)”, a precizat Elena Oanea.