Protecția Consumatorilor

Serviciu telefonic de preluare a reclamațiilor de Crăciun și de Anul Nou



Oficiul Județean pentru Protecția Consumatorilor Suceava va prelua reclamații telefonice din partea cetățenilor în prima și în a doua zi de Crăciun, precum și pe 1 și pe 2 ianuarie 2009. Șeful OJPC Suceava, Elena Oanea, a spus că „pe 25 și 26 decembrie 2008, precum și în prima și a doua zi a Anului Nou, eventualele reclamații se preiau telefonic, între orele 9:00 și 17:00”. Sucevenii care în zilele menționate anterior se confruntă cu anumite probleme care țin de competența Protecției Consumatorilor vor putea sesiza OJPC la numărul de telefon 0230.530.876.
Același program telefonic de preluare a reclamațiilor este disponibil și sâmbătă și duminică, precum și în zilele libere.



Recomandări

Prins băut la volan, un șofer i-a transmis polițistului tot felul de amenințări și mesaje pe Whatsapp și pe Facebook

Prins băut la volan, un șofer i-a transmis polițistului tot felul de amenințări și mesaje pe whatsapp și pe facebook
Prins băut la volan, un șofer i-a transmis polițistului tot felul de amenințări și mesaje pe whatsapp și pe facebook