Scrisoare deschisă



Companiei Naționale de Drumuri și Autostrăzi, Ministerului de Interne(dlui ministru David),Consiliului Județean Suceava, Prefecturii Suceava
Vă scriu în numele unui grup de șoferi care trebuie să îndure zilnic calvarul de a trece pe sub podul CFR de la intrare în Șcheia, jud. Suceava. E infernal ce se întâmplă acolo, gropile sunt mai multe ca pe câmp, apa inundă zilnic, bătaia de joc a responsabililor e imensă. Nimeni nu face nimic, doar au acoperit în toamnă câteva gropi cu asfalt, care a ținut exact până la prima ploaie. De ce? Evident, asfaltul a fost de proastă calitate și restul de bani s-a împărțit, între muncitori, șefi s.a.m.d.. Vă rog să vă gândiți că locuim în Uniunea Europeană și nu în Africa Centrală, avem responsabilități și drepturi, iar noi, simplii cetățeni, plătim taxe, roviniete scumpe …doar ca să ducem mașinile în service, ca să ne stricăm suspensiile și roțile. De ce? De ce nu luați măsuri? Nu ajunge că avem cele mai rele drumuri din Europa, mai mult, cele mai periculoase, cu gropi și canale, de multe ori neiluminate? Ce trebuie să facem? Să riscăm amenzi penale și să blocăm drumul până vin domnii directori responsabili(a se citi iresponsabili)? Să informăm Comisa Europeană pentru fiecare groapă din carosabil, că la noi nimeni nu vrea să își facă treaba? Dați-ne sfaturi sau mai bine faceți ceva domnilor, că suntem gata să intrăm în Cartea recordurilor cu insolența cu care suntem tratați de către autorități.
Solicităm deschis dlui director al Companiei de Drumuri și Autostrăzi să intervină și să își facă treaba, solicităm deschis dlui ministru de Interne să facă o anchetă referitoare la siguranța circulației în zona respectivă, solicităm autorităților județene, dlui prefect și dlui președinte al CJ să facă lobby pe lângă cei responsabili să se schimbe situația, altfel vom involua mereu, mereu.
Gândiți-vă și la șoseaua de centură a Sucevei, distrusă și pe care o parcurg zilnic sute de mașini. Dacă s-au făcut lucrări de alimentare cu apă a unor cartiere din Suceava, nu trebuie ca terenul să fie adus în stare inițială? Închei prin a vă întreba: dacă se întâmpla astfel în vreo altă țară UE, care erau urmările? Așteptăm un răspuns public din partea autorităților cărora se adresează scrisoarea noastră deschisă, tot prin intermediul presei. Vă mulțumim!
Șoferii nedoritori de cratere în asfalt