Șase controale care s-au lăsat în mare parte cu sancțiuni, unele dure, care au vizat recuperarea unor prejudicii financiare, au fost efectuate de inspectorii Casei de Asigurări de Sănătate (CAS) Suceava în cursul lunii trecute.
Așa se arată într-un raport al instituției în care se precizează că activitatea serviciului control desfășurată în luna decembrie a constat în trei acțiuni de control tematic și trei acțiuni de control operativ la furnizorii de servicii medicale, verificările urmărind modul în care sunt respectate de furnizori clauzele contractuale.
Potrivit documentului, controalele tematice de luna trecută s-au finalizat cu șase sancțiuni de recuperare a prejudiciilor și un avertisment pentru nerespectarea clauzelor contractuale.
În ceea ce privește controlul operativ la furnizorii de servicii medicale, măsura luată la final a constat în recuperarea sumelor reprezentând prejudicii (în patru cazuri) și în avertismente pentru nerespectarea clauzelor contractuale (în trei cazuri).
Același raport menționează că, în decembrie, CAS Suceava a înregistrat 13 apeluri pe telefonul gratuit al instituției – TEL VERDE, a rezolvat șase petiții și a acordat 71 de audiențe.