Spectacolul pe care cântărețul britanic Robbie Williams l-a susținut, marți, la Londra a fost difuzat în 250 de cinematografe din lume și a stabilit un nou record mondial, devenind concertul live cu cel mai mare număr de proiecții simultane în sălile de cinema, informează Reuters.
Reprezentanții Guinness Book of World Records au confirmat faptul că spectacolul susținut, marți, de Robbie Williams la BBC Electric Proms, difuzat prin satelit în 23 de țări, reprezintă „concertul live cu cele mai multe difuzări simultane”.
Printre țările europene în care acest concert a fost difuzat, în sălile de cinematograf, se numără Germania, Spania, Suedia, Elveția. Recitalul lui Robbie Williams a fost difuzat și în România, la The Light Cinema din București.
Proiecții suplimentare ale concertului vor avea loc în săptămânile următoare, în Mexic, Australia, Africa de Sud și în Noua Zeelandă.
Concertul a fost orchestrat de Trevor Horn, producătorul noului album al lui Williams, „Reality Killed The Video Star”, și a fost susținut alături de o orchestră.
După ce a părăsit trupa Take That, Robbie Williams a avut succes în cariera lui solo, reușind să vândă peste 55 de milioane de albume pe plan mondial. Noul său single, „Bodies”, a fost lansat în magazine pe 12 octombrie, urmând ca, pe 9 noiembrie, să apară pe piață și albumul din care face parte, „Reality Killed The Video Star”.
Precedentul album al solistului britanic a fost „Rudebox”, lansat în 2006 și primit cu rezerve de criticii de specialitate. Acesta a fost, totodată, materialul discografic al său cu cele mai slabe vânzări în Marea Britanie și cu mai puțin de un milion de copii vândute în Statele Unite.
Cântărețul britanic a trăit în ultimii ani la Los Angeles, după ce s-a externat, în martie 2007, dintr-o clinică unde a încercat să-și trateze dependența de medicamente.
Robbie Williams, în vârstă de 35 de ani, este pasionat de viața extraterestră și susține că a văzut trei OZN-uri până în prezent.
Williams a stabilit în trecut un alt record Guinness, când turneul său din 2006, intitulat „Close Encounters”, a vândut peste 1,6 milioane de bilete într-o singură zi.