Renault este recunoscut pentru curajul de a deschide calea unor noi segmente. De data aceasta francezii nu explorează noi orizonturi, ci doar încearcă să lase o astfel de impresie cu noul Kangoo Be Bop.
Din punct de vedere tehnic, Renault propune trei motorizări, din care două diesel și una pe benzină. Unitățile sunt binecunoscute publicului european, în special cele pe motorină, care dezvoltă 85 și respectiv 100 de cai putere. Propulsorul pe benzină 1.6 litri cu 16 valve produce de 105 CP.
Renault declară că, în ceea ce privește consumul mixt al motoarelor diesel dCi, acesta este de 5.3 respectiv 5.4 litri. Cifrele sună total diferit când vine vorba de benzină, agregatul necesitând 7.9 litri/100 km.
Interiorul versatil al mașinii păstrează caracteristicile estetice ale noii generații Kangoo, oferă patru locuri individuale și o paletă cromatică bogată și accesorii interesante, sistem audio Plug and Music, o interfață pentru iPod și stick USB, în timp ce capacitatea portbagajului poate varia de la un minim de 174 litri și ajunge la un maxim de 1.462 de litri.
Noul Kangoo Be Bop are la bază conceptul Kangoo Compact, prototip lansat anul trecut la Salonul Auto de la Frankfurt. Linia estetică este completată de nuanțele vesele ale culorilor caroseriei, jantele de 16 inch din aliaj, panourile laterale de protecție.
Punctul principal de atracție al mașinii este fără îndoială pavilionul demontabil, o soluție extrem de viabilă pentru un model urban care poate juca la fel de bine rolul unui vehicul de vacanță.
Plafonul este realizat pe o structură din trei părți: două panouri detașabile din sticlă pentru secțiunea frontală, apoi la mijloc un mini-pavilion vitrat și, în fine, partea din spate, care poate fi demontată la nevoie. Kangoo Be Bop este un minivan urban interesant, foarte practic și cu un nivel de confort al unui model din clasa compactă.