Raitar a deschis un nou magazin în Suceava, cu un concept inovativ de preparate de luat acasă



Noul Magazin Raitar deschis marti in Cartierul Obcini
Noul Magazin Raitar deschis marti in Cartierul Obcini

Firma Raitar, important producător pe piața cărnii și a preparatelor din carne din România, a deschis marți, la Suceava, în cartierul Obcini, cel de-al 7-lea magazin din oraș și al 41-lea din rețeaua națională Raitar. Situat într-un spațiu generos, peste drum de benzinăria OMV, noul magazin purtând marca brandului Raitar vine cu noutăți absolute în privința ofertei de specialități gastronomice din carne, crudități semipreparate și semiprocesate, create pentru a veni în sprijinul consumatorilor.

Grigore Florea, proprietarul brandului Raitar
Grigore Florea, proprietarul brandului Raitar

Grigore Florea, proprietarul brandului Raitar, ne-a vorbit despre dezvoltarea acestei firme în zeci de ani de experiență acumulată: „Astăzi inaugurăm la Suceava magazinul numărul 7 din municipiu și al 41-lea magazin din rețeaua națională Raitar. Funcționăm sub acest brand din 1991, Raitar fiind cel mai vechi producător de preparate de carne din județ și cel mai mare în ultimii 5 ani. În toți acești ani, prin investiții succesive și modernizări repetate, am reușit să ridicăm această afacere lucrativă în domeniul industriei alimentare, să dispunem astăzi de o linie tehnologică modernă care permite eficientizarea produselor pe care piața le-a primit, acceptat și pe care le consumă cu plăcere. Problema care ne-a preocupat în tot acest timp a fost legată de valorificarea superioară a produselor din carne, iar din 2005 s-a materializat și în deschiderea unor noi puncte de lucru, trimițând produsele într-o piață concurențială acerbă, spre surprinderea noastră ele fiind apreciate și primite cu succes de consumatori. Am reușit să creștem astfel, creând noi locuri de muncă și devenind cunoscuți astăzi în întreaga Moldovă și în sudul României.”

Oferta bogata de carne din noul magazin Raitar
Oferta bogată de carne din noul magazin Raitar
  • O ofertă nou-nouță, venită în întâmpinarea consumatorului cu timp limitat

Gama de produse din noul magazin este foarte variată, cu produsele cunoscute care le-au adus faima în rândul sucevenilor și nu numai, însă odată cu lansarea noului magazin, pe lângă acestea au fost prezentate publicului gurmand noile crudități semipreparate și semiprocesate gata pentru a fi puse pe grătar sau în cuptor, în cadrul unui nou concept intitulat „PRE GĂTIT – Jarul adună gașca”. Sunt peste 100 de sortimente realizate de echipa tehnică a firmei într-o calitate ireproșabilă, în timp ce scopul principal al echipei este acela de a inova, de a experimenta în fiecare zi, pentru a satisface poftele mereu în schimbare ale consumatorilor. Un logo nou, ales inspirat, pentru că zona grătarelor este mult pe placul românilor mai ales în sezon estival, când aceste produse pot fi aruncate pe grătar fără alte intervenții din partea consumatorului.

Oferta de semipreparate PRE GATIT - Jarul aduna gasca de la Raitar
Oferta de semipreparate PRE GATIT – Jarul aduna gasca de la Raitar
  • În spatele acestor noi produse se află multă experiență și pasiune

Echipa tehnică a brandului Raitar este, de altfel, o echipă extrem de experimentată, atât în domeniul rețetelor, cât și în cel al siguranței alimentare, oameni bine formați profesional care cunosc întreaga gamă de sortimente, rețete, tehnologii și ingrediente, cunoscând totodată obiectivele și planurile firmei în privința calității produselor. Această echipă este cea care face diferența și detașarea față de ceilalți competitori ai pieței, punând mult suflet în ceea ce au creat de-a lungul anilor. Oameni care au lucrat peste 30 de ani în această branșă și cunosc toate tainele preparării de calitate a cărnii.

Un important membru al echipei tehnice Raitar, care conduce activitatea de producție și are ca preocupare îmbunătățirea continuă a produselor finite prin intermediul cercetării, a inovării și experimentării, este Dorinel Albu, directorul de producție la Raitar, care vorbește despre o nouă viziune: „Am venit în întâmpinarea consumatorilor, care nu mai au timp să stea acasă să pregătească carnea pentru gătit. Noi le-o livrăm tranșată, cu condimente și legume tradiționale și în câteva zeci de minute deja o pot servi după prepararea ei la cuptor sau grătar.”

Raitar a deschis un nou magazin în Suceava, cu un concept inovativ de preparate de luat acasă
Patronul Grigore Florea, împreună cu maistrul Ciprian Vasile Irimia și directorul de producție, tehnicianul Dorinel Albu
  • Experiența italiană a adus un plus de savoare preparatelor Raitar

Unul dintre oamenii cheie ai producției Raitar este un tehnician specializat în Italia în zona de festinuri, de crudități și specialități gata pregătite la comanda și în fața clientului, realizate într-o mare varietate și frumusețe, cu o condimentare deosebită. Irimia Ciprian Vasile a crescut mai mult în Italia, unde a învățat cu adevărat măcelăria, o meserie mult mai complexă acolo, înclinată mai mult spre gastronomie, în care carnea trebuie să fie într-un anumit tip tăiată și maturată.

El ne-a vorbit despre munca lui și noile produse Raitar care vor atrage cu siguranță consumatorii: ”Am făcut parte în Italia dintr-o fundație în care intrau doar cei mai buni măcelari, iar în fiecare an trebuia să prezint două-trei produse noi la cel mai înalt nivel. Anul acesta am participat în echipa națională a României în cadrul concursului mondial de gastronomie. Munca și pasiunea noastră s-a concretizat la Raitar în aceste produse pe care le vedeți atât de frumos expuse, precum spirală de ceafă, piept marinat cu o ceafă care rămâne foarte dulce, ceafă de porc marinată cu ceapă, roșii și ardei, acadele din carne, rulade din carne rulate cu ardei, morcov și ceapă, vinete cu jambon și cașcaval, produs tip Arancino, cu carne tocată și cașcaval care se topește, rolatine de pui și curcan, bombeta din pui cu roșii, ciuperci și dovleac și toată gama de frigărui. Ceea ce nu găsiți la nimeni sunt aceste oase de făcut pe grătar, condimentate, din interiorul cărora, în timp ce fierb, puteți consuma delicioasa măduvă.”

Obiectivul principal al brandului Raitar rămâne atragerea a cât mai mulți consumatori ai produselor sale, prin deschiderea unor noi magazine, după ce în acest an firma preconizează demararea lucrărilor la o nouă și modernă fabrică de preparate, prin accesarea unor fonduri europene.


Raitar a deschis un nou magazin în Suceava, cu un concept inovativ de preparate de luat acasă
Raitar a deschis un nou magazin în Suceava, cu un concept inovativ de preparate de luat acasă
Raitar a deschis un nou magazin în Suceava, cu un concept inovativ de preparate de luat acasă
Raitar a deschis un nou magazin în Suceava, cu un concept inovativ de preparate de luat acasă
Raitar a deschis un nou magazin în Suceava, cu un concept inovativ de preparate de luat acasă
Raitar a deschis un nou magazin în Suceava, cu un concept inovativ de preparate de luat acasă
Raitar a deschis un nou magazin în Suceava, cu un concept inovativ de preparate de luat acasă
Raitar a deschis un nou magazin în Suceava, cu un concept inovativ de preparate de luat acasă
Raitar a deschis un nou magazin în Suceava, cu un concept inovativ de preparate de luat acasă
Raitar a deschis un nou magazin în Suceava, cu un concept inovativ de preparate de luat acasă
Patronul Raitar Grigore Florea impreuna cu tehnicianul Ciprian Irimia
Patronul Raitar Grigore Florea impreuna cu tehnicianul Ciprian Irimia
Raitar a deschis un nou magazin în Suceava, cu un concept inovativ de preparate de luat acasă
Raitar a deschis un nou magazin în Suceava, cu un concept inovativ de preparate de luat acasă
Oferta de semipreparate PRE GATIT - Jarul aduna gasca de la Raitar
Oferta de semipreparate PRE GATIT - Jarul aduna gasca de la Raitar
Oferta bogata de carne din noul magazin Raitar
Oferta bogata de carne din noul magazin Raitar
Grigore Florea, proprietarul brandului Raitar
Grigore Florea, proprietarul brandului Raitar


Recomandări

Videt a inaugurat un nou showroom de optică în Iulius Mall Suceava. Compania estimează o creștere de 40% a cifrei de afaceri în retailul fizic

Suceava a fost reprezentată cu succes la Olimpiada de Creativitate Științifică și Inovare Digitală

Suceava a fost reprezentată cu succes la Olimpiada de Creativitate Științifică și Inovare Digitală
Suceava a fost reprezentată cu succes la Olimpiada de Creativitate Științifică și Inovare Digitală

Cușnir a luat foc când Harșovschi a întrebat în Consiliul Local despre stadiul de execuție a noilor creșe și despre un nou stadion în Suceava

Cușnir a luat foc când Harșovschi a întrebat în Consiliul Local despre stadiul de execuție a noilor creșe și despre un nou stadion în Suceava
Cușnir a luat foc când Harșovschi a întrebat în Consiliul Local despre stadiul de execuție a noilor creșe și despre un nou stadion în Suceava

Mesopotamia, brand sucevean, a atins performanțe financiare remarcabile în 2024. Locația cu numărul 2 din Suceava va fi un flagship store amplasat în zona Areni

Mesopotamia, brand sucevean, a atins performanțe financiare remarcabile în 2024. Locația cu numărul 2 din Suceava va fi un flagship store amplasat în zona Areni
Mesopotamia, brand sucevean, a atins performanțe financiare remarcabile în 2024. Locația cu numărul 2 din Suceava va fi un flagship store amplasat în zona Areni