Participare

Profesor de la școala din Șcheia, la un curs de formare în Belgia



În prima săptămână a lunii iulie, o profesoară de la școala din Șcheia a participat la un curs de formare în Bruge, Belgia. Profesoara Mirela-Florentina Mazilu a participat la cursul de formare intitulat „Induction and guidance of newly appointed teachers” („Integrare și îndrumare pentru profesori debutanți”), un curs derulat prin Lifelong Learning Program, finanțat de Comisia Europeană, secțiunea Grundtvig, profesoara participând din partea Asociației Regionale pentru Educație și Dezvoltare ARED Suceava.
Cursul a fost organizat de Universitatea din Amsterdam și a reunit opt profesori din Finlanda, Ungaria, Lituania, Turcia și România, cu scopul de a învăța cum să ofere sprijin profesorilor debutanți printr-un program de integrare în școală, de a împărtăși experiențe și bune practici în ce privește statutul și activitatea profesorilor debutanți, dar și de a conștientiza importanța mentorilor în activitatea acestora.
Conținutul cursului a fost bazat pe un model internațional de integrare și îndrumare a profesorilor debutanți, IGNATIUS, dezvoltat în cadrul proiectului Comenius cu același nume.



Recomandări

De la teorie la practică: matematica predată cu sens la Liceul „Iorgu Vârnav Liteanu” – Cercul Pedagogic al profesorilor de Matematică – Zona Suceava 1, gimnaziu

De la teorie la practică: matematica predată cu sens la Liceul „Iorgu Vârnav Liteanu” – Cercul Pedagogic al profesorilor de Matematică – Zona Suceava 1, gimnaziu
De la teorie la practică: matematica predată cu sens la Liceul „Iorgu Vârnav Liteanu” – Cercul Pedagogic al profesorilor de Matematică – Zona Suceava 1, gimnaziu

Program de formare a cadrelor didactice debutante din învățământul preșcolar și antepreșcolar din județul Suceava

Program de formare a cadrelor didactice debutante din învățământul preșcolar și antepreșcolar din județul Suceava
Program de formare a cadrelor didactice debutante din învățământul preșcolar și antepreșcolar din județul Suceava

Liceul Teoretic „Iorgu Vârnav Liteanu” din Liteni, punte între tradiție și inovație la Cercul Pedagogic al profesorilor de Socio-Umane

Liceul Teoretic „Iorgu Vârnav Liteanu” din Liteni, punte între tradiție și inovație la Cercul Pedagogic al profesorilor de Socio-Umane
Liceul Teoretic „Iorgu Vârnav Liteanu” din Liteni, punte între tradiție și inovație la Cercul Pedagogic al profesorilor de Socio-Umane

„În cercetare, motivația vine din recunoaștere, din dialog, din convingerea că munca și efortul tău au impact”

„În cercetare, motivația vine din recunoaștere, din dialog, din convingerea că munca și efortul tău au impact”
„În cercetare, motivația vine din recunoaștere, din dialog, din convingerea că munca și efortul tău au impact”