Primăria Rădăuți a anunțat că a dat startul la concursul pentru ocuparea a șase posturi în cadrul noului Centru comunitar de resurse pentru copiii cu cerințe educaționale speciale și din spectrul autist din acest municipiu. Primarul din Rădăuți, Bogdan Loghin, a precizat că sunt scoase la concurs posturile de asistent social debutant, psiholog specialist, kinetoterapeut principal, logoped principal, psihopedagog și educator principal.
„Pentru că intrăm pe ultima sută de metri cu amenajarea Centrului comunitar de resurse pentru copiii cu cerințe educaționale speciale și din spectrul autist din Rădăuți, ne pregătim să formăm echipa de specialiști care va transforma acest loc într-un spațiu al speranței și al progresului. Este momentul să aducem împreună profesioniști dedicați și inimi mari, care să contribuie la recuperarea și integrarea copiilor speciali din comunitatea noastră”, a spus primarul din Rădăuți.
Bogdan Loghin a precizat că acest centru este un proiect de suflet pentru el, fiind realizat din fonduri europene și contribuții de la bugetul local în valoare totală de 832.000 de euro. „Este un pas important spre o comunitate incluzivă și empatică. Totodată, proiectul prinde viață și datorită parteneriatului public-privat dintre Primăria Municipiului Rădăuți și compania Egger Romania, care a sprijinit dotarea centrului cu 51.600 de euro, un exemplu concret de implicare socială și responsabilitate față de comunitate”, a mai adăugat Loghin. El a arătat că depunerea dosarelor pentru cele șase posturi are loc în perioada 20 octombrie – 3 noiembrie 2025, iar prima probă a concursului este programată pentru 14 noiembrie 2025.
Toate detaliile privind condițiile de participare și actele necesare sunt disponibile pe site-ul Primăriei Rădăuți, aici sau la sediul instituției, camera 20, Serviciul administrație publică locală. Relații telefonice pot fi obținute la numărul 0744248447 (Mârșu Gabriela-Carmen).
„Împreună, construim un loc în care fiecare copil să fie văzut, ascultat și sprijinit să își atingă potențialul.
Dorim să le mulțumim tuturor celor care s-au implicat cu suflet și profesionalism în acest proiect, începând cu echipa faină din compartimentul Proiecte–Programe, colegilor de la Achiziții și Juridic, tuturor celor din Primărie care au pus umărul la realizare, echipelor tehnice și proiectanților, companiei Egger Romania, celor care se ocupă acum de ultimele detalii de curățenie și pregătire pentru momentul inaugurării, dar și colegilor de la Asistență Socială care vor coordona activitatea Centrului”, a încheiat Loghin.














