Premierul Bulgariei, sursă de inspirație pentru o nouă marcă de artificii



O nouă marcă de artificii – Bat’ Boyko -, inspirată de personalitatea puternică a premierului bulgar Boyko Borisov, se bucură de un imens succes în orașul Varna de la țărmul Mării Negre, informează novinite.com.
Brandul Bat’ Boyko, a cărui denumire înseamnă „Fratele mai mare Boyko”, reprezintă o poreclă – afectuoasă sau ironică – pe care bulgarii o folosesc adeseori atunci când vorbesc despre premierul lor.
De altfel, Boyko Borisov și-a început cariera lucrând ca pompier în cadrul Ministerului de Interne din Bulgaria.
„Noile artificii sunt disponibile în culorile roșu, galben și verde și produc efecte vizuale drăguțe”, a declarat un comerciant din Varna, citat de presa bulgară.
În 2009, un brand nou de rachiu a fost lansat sub numele de „Borisovka”, fiind denumit astfel tot după numele premierului Boyko Borisov.
Artificiile, deși ilegale, sunt extrem de populare în Bulgaria în timpul petrecerilor de Revelion, cauzând însă de-a lungul anilor numeroase accidente, în special atunci când au fost aprinse de persoane aflate sub influența alcoolului.