Pe 1 iunie s-a dat startul Campaniei „Un an fără grija facturii de gaze naturale și energie electrică”, lansată de E.ON Gaz România și E.ON Moldova Furnizare, împreună cu BRD – Groupe Société Générale și ING Bank.
Obiectivul campaniei este popularizarea modalităților moderne de plată pe care cele două companii E.ON din România le pun la dispoziția clienților și se adresează tuturor celor care doresc să-și plătească facturile la gaz și electricitate folosind multiplele metode de plată oferite de cele două bănci: BRD – Groupe Société Générale și ING Bank.
„Focalizându-ne pe strategia noastră de a deveni companii orientate către clienți, am implementat anul trecut mijloace moderne de plată și dorim ca toți clienții noștri să se familiarizeze cu acestea și totodată să beneficieze de aceste metode de plată rapide și accesibile”, au declarat reprezentanții celor două companii E.ON.
Fără grija facturii.
Campania se va desfășura în perioada 1 iunie – 31 octombrie 2008. Pentru cei care câștigă marele premiu, E.ON va prelua plata facturilor la gaz și electricitate pentru un an întreg, dar se vor acorda și multe alte premii atractive. E.ON Gaz România are în prezent peste 1,3 milioane de clienți. La E.ON Moldova Furnizare sunt înregistrați 1,3 milioane de clienți casnici și 90.000 de clienți corporatiști.
Detaliile referitoare la campanie se găsesc pe www.eon-gaz-romania.ro, în broșuri și afișe din centrele de relații cu clienții.
Începând cu data de 1 iulie, toate aceste informații vor fi disponibile și pe sit-ul www.eon-energie.ro.






